کد خبر: 1116691
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
پیکر پاک پلیس حافظ امنیت شهید " حسن یوسفی" صبح روز شنبه بر روی دستان مردم قدرشناس و انقلابی سنندج تشییع و در بهشت محمدی این شهر آرام گرفت.
مراسم تشییع پیکر مطهر سرهنگ شهید" حسن یوسفی" ساعت ۱۱:۱۵ از میدان آزادی سنندج آغاز و بر روی دست مردم تا میدان انقلاب تشییع شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با تاکید بر پایان مماشات با اغتشاشگران خواستار برخورد صریح و قاطعانه با عوامل ایجاد ناامنی و آشوب شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس کردستان در مورد نحوه شهادت این شهید در اطلاعیه ای  اعلام کرد: پنجشنبه هفته گذشته ۲۶ آبان در حالی برخی اتفاقات و ناآرامی‌ها از سوی عده‌ای اغتشاشگر در اطراف آرامستان بهشت‌ محمدی سنندج رخ داد که در نوع خود قابل تامل بود.

اغتشاشگران با ایجاد تجمع در  اطراف بهشت محمدی سنندج، آتش زدن چندین لاستیک و سردادن شعارهای ساختارشکنانه نظم و امنیت عمومی را مختل و آرامش شهروندان را بر هم زده و پس از تفتیش خودروهای مسیری و رویت کارت شناسایی افسر انتظامی کردستان به وی حمله‌ور می‌شوند.

اغتشاشگران سرهنگ "حسن یوسفی" از ماموران انتظامی و نیروهای بومی اهل‌سنت استان کردستان را بعد از اتمام کار و در مسیر میدان بهشت محمدی سنندج به طرز وحشیانه و داعش‌گونه با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت رساندند در حالیکه این حافظ امنیت با لباس شخصی و در حین برگشت به منزل بوده است.

 

  •  

 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار