کد خبر: 1115797
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

ساخت درب ضد سرقت سفارشی ارزان قیمت

رپورتاژ آگهی/ یکی از محبوب ترین مدل های درب ورودی برای آپارتمانها که در بازار موجود می باشد، درب ضد سرقت است. این درب ها در مدلهای مختلف با ابعاد استاندارد در فروشگاه های درب ضد سرقت موجود است. اما اگر بخواهید درب را با ابعاد دلخواه و یا بر اساس یه نمونه خاص تولید نمایید، می توانید اقدام به خرید درب ضد سرقت سفارشی نمایید. ساخت درب ضد سرقت باید بر اساس استانداردهای خاص انجام تا بیشتری امنیت را برای شما فراهم آورد.

ساخت درب ضد سرقت

همان طور که اشاره شد، این درب در مدل های مختلف و بر اساس استاندارهای مشخص شده در بازار موجود هستند. ابعاد درب ضد سرقت استاندارد بوده و اگر محلی که می خواهید درب را در آن نصب نمایید ابعاد متفاوت و غیر استاندارد دارد در این زمان محبور خواهید بود درب را با ابعاد سفارشی خریداری نمایید. در ادامه شما را با ابعاد انواع درب ضد سرقت آشنا خواهیم ساخت. توجه نمایید که قیمت درب ضد سرقت به صورت سفارشی از محصولات موجود در بازار گران تر است.

برای خرید و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت کلیک کنید.

ابعاد درب ضد سرقت

یکی از نکاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، ابعاد و سایز درب ضد سرقت است. دقت نمایید که ابعاد درب با محلی که قرار است نصب شود همخوانی داشته باشد. اگر محلی که می خواهید درب را در آنجا نصب نمایید، دارای ابعاد غیر استاندارد است مجبور خواهید شد چهارچوب درب را خراب نموده و با مشکلات و دردسرهای بنایی مواجه خواهید شد.

اما راه حلی که می توان در اینجا ارائه داد، ساخت درب با ابعاد دلخواه می باشد. در جدول زیر شما را با ابعاد استاندارد انواع درب آشنا خواهیم نمود:

آیا امکان تولید درب با ظاهر دلخواه امکان پذیر است؟

در گذشته تنوع محصولات درب ورودی ضد سرقت بسیار کم بود و افراد به ناچار مجبور بودند یکی از مدل ها را انتخاب و خریداری نمایند. اما امروزه تنوع این محصولات بسیار افزایش یافته و تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید و ساخت درب ضد سرقت فعالیت دارند. اگر برای خرید به مرکز فروش درب ضد سرقت مراجعه نمایید، می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت کاملا سفارشی خریداری نمایید. این امکان در فروشگاه های سطح شهر وجود ندارد.

شما می توانید درب را بر اساس ابعاد دلخواه، رنگ و طرح مورد نظر خود سفارش دهید. همچنین یراق آلات نصب شده بر روی درب نیز با توجه به سلیقه و بودجه شما انتخاب و بر روی درب نصب می شود. اما نکته قابل توجه در مورد درب های سفارشی، قیمت آن ها می باشد. قیمت درب ضد سرقت سفارشی از درب های موجود در فروشگاه ها بیشتر و گران تر است. اما در عوض شما محصولی را خریداری می کنید که کاملا با نیاز و سلیقه شما همخوانی دارد.

ساخت درب ضد سرقت سفارشی ارزان قیمت

استفاده از عایق صوتی برای ساخت در ضد سرقت

 یکی از مهم ترین مشخصه های درب ضد سرقت اصل، عایق صوتی و حرارتی موجود در این محصولات است. در هنگام ساخت درب ضد سرقت سفارشی می توان میزان این عایق صوتی را مشخص نمود. هر چقدر درب دارای عایق صوتی بیشتری باشد، قیمت آن هم گران تر است. استفاده از عایق صوتی در این درب ها موجب می شود تا هر گونه صدا از بیرون به داخل ساختمان نفوذ نکرده و این گونه هم امنیت و هم آرامش اعضای خانواده شما فراهم می شود. درب ضد صدا و آکوستیک ضد سرقت از محصولاتی است که می توانید هم به صور سفارشی و هم از محصولات و نمونه های موجود، خریداری نمایید.

ارزان ترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

درب های ضد سرقت دارای مدل های مختلف و با استفاده از روکش های متنوع تولید و در بازار موجود هستند. به طور معمول ساختار تمام درب های ضد سرقت یکسان بوده و بیشترین عنصری که موجب اختلاف قیمت در این محصولات می شود، روکش درب است.

درب ضد سرقت فلزی از ارزان ترین مدل های درب ورودی است. این درب ها دارای ظاهری بسیار ساده است و در برابری عوامل محیطی مقاوم هستند. مهم ترین مزیت این درب ها قیمت ارازن آنها و از معایب این محصول می توان به ظاهر ساده آن آشاره نمود. درب ضد سرقت فلزی را می توانید به عنوان درب ورودی ویلا، درب آپارتمانی و همچنین درب انبار ها مورد استفاده قرار دهید. به این نکته توجه نمایید که درب ها بر اساس نوع کاربرد دارای میزان مقاوم و ظاهر متفاوتی هستند. به طور مثال درب فلزی نصب شده به عنوان درب انبار با درب آپارتمانی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. اگر می خواهید دربی با ظاهر شیک و مقاوم بالا داشته باشید که بتوانید با قیمت ارازن هم خریداری نمایید توصیه ما خرید مدلهای درب ضد سرقت روکش پی وی سی می باشد. درب های پی وی سی نسبت به درب فلزی از زیبایی بیشتری برخوردار می باشد.

ساخت درب ضد سرقت سفارشی ارزان قیمت

درب ورودی ضد سرقت یا حفاظ آکاردئونی؟

  امنیت درب ضد سرقت به مراتب از انواع درب ورودی چوبی و همچنین حفاظ ها بیشتر می باشد. استفاده و نصب حفاظ آکاردئونی در سال های گذشته بسیار مرسوم بوده ولی در این سال ها با ورود درب های ضد سرقت به بازار، استفاده از این حفاظ ها تقریبا منسوخ شده است. البته در برخی از موارد می‌توان از حفاظ آکاردئونی برای درب های ضد سرقت استفاده نمایید. به این مورد توجه نمایید که امنیت ایجاد شده توسط درب ضد سرقت 100 درصد نبوده و اگر از امن ترین و مقاوم ترین محصولات هم استفاده نمایید باز هم ممکن است سارقین بتوانند راه نفوذ به منزل شما را بیابند. به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد دارید امنیت بسیار بالایی داشته باشید همزمان با نصب درب ضد سرقت، از دزدگیر و یا قفل های دیجیتال هم استفاده نمایید.

همه درب های موجود در بازار دارای امنیت یکسانی نبوده و همواره دقت نمایید بهترین و امن ترین مدل های درب ضد سرقت را خریداری نمایید. در برخی از موارد ممکن است شما هزینه بالایی برای خرید درب ضد سرقت پرداخت نمایید ولی به دلیل عدم شناخت شما از مشخصات این محصول، فروشنده اقدام به فروش درب فیک به شما نماید. هر چند این کار بسیار غیر اخلاقی است اما متاسفانه در برخی از فروشگاه های فرعی، شاهد این اتفاقات هستیم.

برای جلوگیری از هر گونه سواستفاده و خرید محصولات امن و باکیفیت توصیه می شود از مرکز فروش معتبر خریداری نمایید. برای خرید و استعلام قیمت انواع درب ضد سرقت می توانید با شماره 09123478364 تماس بگیرید. 

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار