کد خبر: 1115580
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل گفت: با هدف تشریح ظرفیت‌ها‌، توانمندی‌ها و دستاورد‌های بسیجیان عزیز‌ بیش از ۸۰۰ برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: چهل و سومین سالگرد هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران با هدف تشریح ظرفیت‌ها‌، توانمندی‌ها و دستاورد‌های بسیجیان عزیز با بیش از 800 برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه‌ها تشریح و تبیین ظرفیت‌ها و توان بسیج بوده که در طول 43 سال برگ زرینی در تاریخ ایران به نمایش گذاشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل ادامه داد: برنامه های زیادی تدارک دیده شده که از جمله مهمترین آنها که بعنوان نمایش اقتدار بسیج برگزار می شود برنامه پنجم آذر است که باحضور ارزشمند بسیجیان عزیز در سراسر استان اجرا خواهیم کرد.

سرهنگ عطایی با اشاره به افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در بخش‌ها و روستاهای مورد  هدف در طول هفته بسیج،عنوان کرد: طی تعاملات ایجاد شده بسیج با دولت مردمی اقدامات مفید و موثری از ابتدای امسال صورت گرفته که در بخش‌های متعددی شاهد بهره‌برداری از طرح های محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در سراسر استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستا‌های فاقد آب شرب پایدار، ساخت مسکن محرومین، آسفالت‌ریزی‌، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی خانگی و اعطای تسهیلات ویژه اقتصادی برای اشتغال از جمله فعالیت‌های بسیج در طول هفته بسیج خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر