کد خبر: 1115499
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
عبدالملکی:
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.

بر اساس این گزارش حجت الله عبدالملکی در شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، در جمع فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و اعضای شورای هماهنگی و همکاری اقتصادی مناطق آزاد کشور؛ رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را تولید دانست و گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند. ضروری است مشکلات اساسی سرمایه گذاران در این مناطق را شناسایی کنیم و با پیگیری‌های مستمر بدنبال رفع هرچه سریع‌تر این موانع باشیم.

عبدالملکی افزود: ضروری است تمام مشوق‌ها و مزیت‌هایی که به موجب قوانین اولیه مناطق آزاد آمده است و توسط قوانین بعدی نقض شده اند شناسایی و از طریق مجاری قانونی به این مناطق بازگردانده شود.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد می‌توانند موتور محرک اقتصاد کشور باشند، اظهار داشت: با توجه به همراهی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، باید تلاش کنیم با همکاری هم، مناطق آزاد را به مقاصد اصلی سرمایه گذاری تبدیل کنیم و از این ظرفیت برای بهبود شرایط فعلی مناطق آزاد استفاده نماییم.

در این نشست هریک از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور در خصوص موانع و مشکلات موجود در این مناطق موضوعاتی را مطرح و جهت رفع این موانع پیشنهاد‌هایی ارایه دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار