کد خبر: 1113162
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: اتصال به زمین ارتینگ در تاسیسات الکتریکی به عنوان حفاظت اصلی یک مجموعه نقش بسیار پررنگی را در سیستم حفاظتی آن مجموعه بازی می کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین قدیمی در جلسه نهایی سازی دستورالعمل تدوین شده از شرکت توانیر و اساتید دانشگاهی که در سالن شهید سلیمانی ستاد برگزار شد اظهار کرد: انرژی الکتریکی در دنیا یکی از با ارزش ترین و گران قیمت ترین کالا ها محسوب می شود و اصلاح الگوی مصرف و مدیریت و بهینه سازی مصرف موجب می شود علاوه بر مصرف داخلی این انرژی، با صادرات این کالای ارزشمند درآمدزایی و ارزآوری برای کشور به وجود می آید.

وی با اشاره به اهمیت سیستم ارتینگ بیان کرد: اتصال به زمین ارتینگ در تاسیسات الکتریکی به عنوان حفاظت اصلی یک مجموعه نقش بسیار پررنگی را در سیستم حفاظتی آن مجموعه بازی می کند تا جایی که عملکرد صحیح بسیاری از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی به ارتینگ صحیح و دقیق آنها بستگی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: مهمترین هدف ارتینگ حفاظت جان افراد در برابر برق گرفتگی است.

قدیمی خاطر نشان کرد: مهمترین اقدام ایجاد سیستم ارتینگ مناسب حفاظت از جان افراد، بیت المال و جلوگیری از سوختن یا صدمه دیدن تجهیزات شرکت است.

وی در ادامه ضمن تشکر از محول شدن دبیرخانه کمیته سیستم ارت به شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از طرف شرکت توانیر گفت: این کمیته به درستی اعضای خود را از بین اساتید و نخبگان حوزه برق انتخاب کرده است و امیدواریم دستورالعمل خوب و اجرایی را توسط این عزیزان تدوین نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر