کد خبر: 1109598
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت دور بودن پارک علم و فناوری خراسان رضوی از فضای شهری، یک چالش است و باید بتوانیم ، از سایر فضاهای شهری بدون استفاده برای فعال سازی شرکت های دانش بنیان بهره ببریم.
سیده سمیه ناصری

  روح الله دهقانی فیروزآبادی در قرارگاه اقتصاد دانش بنیان اظهارداشت: استان خراسان رضوی چند فرصت استثنایی و ویژه همچون بارگاه منور رضوی و دسترسی به مرزهای شرقی کشور را در خود دارد که سایر استانهای کشور از آن بی نصیب هستند، از سوی دیگر نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص نیز در این استان بسیار وجود دارد که علاقه مند هستند در جوار بارگاه امام هشتم و این استان زندگی کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سرمایه گذاران و صاحبان صنایعی هم هستند که علاقه مند حضور و سکونت در شهر مشهد هستند که می توان از ظرفیت آنها نیز بهره برد.

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بیان کرد: آستان قدس رضوی نیز به عنوان یکی از مزیت های ویژه این استان در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نقش آفرین است. از سوی دیگر می توان از نخبگان خواست تا به عنوان خدمت در بارگاه منور رضوی، در فعالیت های دانش بنیان این استان مشارکت کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار