کد خبر: 1101516
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
مربی روس تبار تراکتور با بیان اینکه هواداران حق دارند که ناراحت باشند چرا که یک بازی واگذار کرده‌ایم و یک بازی هم به تساوی رسیده‌ایم برای رسیدن به هماهنگی کامل به پنج هفته زمان نیاز داریم.

 قربان بردیف  در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و ذوب آهن افزود: من دیروز هم گفته بودم که بازی سختی خواهیم داشت ما هنوز اشتباهات بزرگی در خط دفاع داریم و در بازی اول هم این شرایط حاکم بود.

سرمربی تیم تراکتور با اشاره به اینکه بازیکنان جدیدی در پست دفاع و حمله به تیم اضافه خواهند شد، عنوان داشت: خیلی سخت گل خورده را جبران می‌کنیم با توجه به بازی خوب تیم در نیمه دوم، امیدوارانه به آینده نگاه می‌کنیم.

بردیف یادآور شد: امیدوارم در آینده به هماهنگی رسیده و بهتر بازی کنیم و فکر می‌کنم به خرید دو بازیکن نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: ما در تمرین روی موضوعات مختلف کار کرده بودیم، ولی بازهم همان اشتباهات را در خط دفاعی مرتکب شدیم.

وی با بیان اینکه نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اذعان کرد:  بازیکنان خارجی و سایر بازیکنانی که به تازگی اضافه شده‌اند، برای رسیدن به هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند.

بردیف در مورد گوستاوو توضیح داد: وی بازیکن خوبی است و برای نشان دادن توانایی‌هایش به زمان نیاز دارد، همچنین آلوز هم نیمه اول کند بود، ولی نیمه دوم بهتر شد.

سرمربی سرخ پوشان تبریز تاکید کرد: من از بازی مهدی کیانی هم رضایت دارم، همچنین به دلیل نداشتن مهاجم مرکزی دوم، برای دقایقی از رضا اسدی در پست مهاجم استفاده کردم. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد در ارتباط با بازیکنان  کمی عدم هماهنگی به نظر می سرد؟ گفت: با بازیکنان هماهنگ هستم و آنان حرکات من در کنار زمین را درک می‌کنند و تیم مشکلی از این حیث ندارد. 

بردیف با ناراحتی عنوان داشت: ناراحتی من از این موضوع است که می‌دانستیم می‌خواهند چه شکلی به گل برسند و در تمرینات روی این موضوع کار کرده بودیم، ولی باز هم همان اتفاق رخ داد و گل خوردیم، باید بیشتر تمرین کنیم.

با تساوی یک بر یک امروز تیم تراکتور مقابل ذوب آهن تراکتور یک امتیازی شده و در رده سیزدهم جای گرفت و تیم ذوب آهن با ۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر