کد خبر: 1099373
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
سردار افروزی عنوان کرد: راه رسیدن به شهادت و در مسیر شهدا ماندن، خالص شدن است و لذا خلوص نیت را در همه کارها مدنظر داشته باشید.
زارع

قزوین_به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع بسیجیان گردان های امام حسین(ع) این یگان ضمن تقدیر از فرماندهان بیان کرد:
مقدار فضیلت اعمال شما برادران عزیز در کلام آیت الله شهید دستغیب به وضوح دیده می شود که در جمع بسیجیان دفاع مقدس گفت:«من آیت الله دستغیب ثواب کلیه اعمال خود را به تو بدهم و ثواب نماز تو«بسیجی» را در جبهه جنگ با بدن خونی و لباس خاک آلود و بعضاً بدون وضو از تو بگیرم»

وی گفت: ایثار و شهادت دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی است و آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی می شود، فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار افروزی اظهار کرد: بر اساس این دو محور است که اسلام بر روی پایه های خود ایستاده و در قبال هر طوفانی ایستادگی می کند. در نگاهی واقع بینانه به تاریخ حیات اجتماعی بشر و حوادث و وقایع اجتماعی می توان به شواهدی استناد نمود که مصداق این مهم است.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: مقاومت پیامبر اکرم(ص) و اصحابش در شعب ابی طالب، پیروزی خون بر شمشیر در حادثۀ عاشورا، پیروزی لشکر اسلام در هشت سال دفاع مقدس و بسیاری مصادیق دیگر، از جمله نمونه های گویا و روشن این بیان است.

وی در ادامه اذعان کرد: راه رسیدن به شهادت و در مسیر شهدا ماندن، خالص شدن است و لذا خلوص نیت را در همه کارها مدنظر داشته باشید. اینجا قدمگاه شهیدان دفاع مقدس و جبهه مقاومت است. لذا در مدت حضور خود در قدمگاه شهیدان سعی کنید که اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید.

سردار افروزی در پایان گفت: رزمنده بودن وجوه مختلفی دارد که یکی از آنها رزم و تاکتیک است. رزمنده باید شجاع، دلاور، مخلص، عاشق و عاقل باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر