کد خبر: 1099103
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: استفاده خودروها از سوخت سی‌ان‌جی در استان اردبیل افزایش یافته و منطقه اردبیل موفق به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف سی‌ان‌جی به جای بنزین در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحجت مدنی با بیان اینکه گاز طبیعی فشرده سوخت پاکی برای محیط زیست است، اظهار کرد: بیش از ۳۸ درصد سوخت خودروها در استان با گاز طبیعی فشرده تامین می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۶۹ جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی (CNG) وی اضافه کرد: هر روز به طور میانگین بیش از ۶۲۸ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده به خودروهای گازسوز در نقاط مختلف استان عرضه می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل همچنین به تداوم سوخت‌رسانی بی‌وقفه منطقه اردبیل همزمان با تشدید کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: کارکنان انبارهای نفت مرکز و شهرهای شمال و جنوب استان بطور مستمر عملیات تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی را انجام می‌دهند.

وی به توزیع ۲۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: این میزان در مقایسه با سوخت مصرفی زمان مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدنی خاطرنشان کرد: مصرف سوخت بنزین اعم از معمولی، سوپر و یورو۴، دربازه زمانی فوق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: مصرف سوخت نفت گاز نیز در طول ۹۳ روز سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، حکایت از افزایش ۷ درصدی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر