کد خبر: 1099101
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: احتمال سیل در برخی از نقاط این استان وجود دارد و ضروری است شهروندان و گردشگران از استقرار در نقاط پرخطر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهدی خدمتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: احتمال سیل در برخی از نقاط این استان وجود دارد و ضروری است شهروندان و گردشگران از استقرار در نقاط پرخطر خودداری کنند.

وی بیان کرد: از شهروندان و گردشگران خواست از توقف در مسیرهای خطرناک، توقف در مسیر ساختمان ها و دیوارهای نیمه کاره و فرسوده ، زیر درختان کهنسال و حاشیه رودخانه‌ها در هنگام سیلاب خودداری کنند و از رانندگان خواست هنگام بارش با احتیاط رانندگی کنند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، اجتناب از هرگونه جابجایی و کوچ عشایر، خودداری از صعود به ارتفاعات،پرهیز از قرار گرفتن در مسیل‌ها و خودداری از پارک خودروها در کنار رودخانه‌ها و درختان فرسوده، پرهیز از پرواز با هواپیمای سبک و بالگرد، تقویت گلخانه‌های استان، حفاظت از کندوهای زنبور عسل، حفاظت از تجهیزات آبیاری و حفاظت از تاسیسات عمومی شهر از جمله مواردی است که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی رعایت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر