کد خبر: 1096051
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
فردا نبرد حساس با اسلوونی در لیگ ملت‌ها
بلندقامتان ایران در لیگ ملت‌های والیبال برابر ایتالیا شکست خوردند.
شیوا نوروزی
به گزارش جوان آنلاین، تیم ملی والیبال کشورمان دومین دیدار خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را مقابل ایتالیا برگزار کرد و علی رغم شایستگی فراوان ۳ بر ۱ مغلوب حریفش شد.

شاگردان بهروز عطایی که پیش از این لهستان مدعی را شکست داده بودند، باانگیزه به مصاف ایتالیایی‌ها رفتند و قدرت خود را به رخ حریف کشیدند. بااین حال قرمزپوشان ایران در ست اول از موقعیت هایشان به خوبی استفاده نکردند و بی دقتی هایشان باعث شد ایتالیا ۲۵ بر ۱۶ برنده شود. ولی با شروع ست دوم ورق به سود ما برگشت؛ دفاع قوی، سرویس‌های برق آسا و ضربات دقیق امتیاز‌های از دست رفته را جبران کرد و ۲۷ بر ۲۵ پیروزی را به ایران هدیه داد. کاپیتان عبادی پور نقش پررنگی در موفقیت تیم ملی در این ست داشت.

ست سوم را هم طوفانی شروع کردیم و با چهار امتیاز اختلاف از ایتالیا پیش بودیم. منتها بازیکنان حریف کم کم اختلاف را کاهش دادند و از ما جلو افتادند. این شرایط ادامه پیدا کرد و بازیکنان ایران نتوانستند به ایتالیا برسند و نتیجه را۲۳ بر ۲۵ واگذار کردند. در چهارمین ست قرمزپوشان تمام تلاششان را برای مهار توپ‌های ایتالیا و گرفتن امتیاز به کار گرفتند، ولی زورشان به زایتسف و هم تیمی هایش نرسید (۲۵ بر ۲۳) و پیروزی ۳ بر ۱ به سود ایتالیا به ثبت رسید.

تیم ملی ایران فردا (۱۹:۳۰) به مصاف تیم ملی اسلوونی می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار