کد خبر: 1095645
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
فعالان کسب و کار اینترنتی پیوسته به دنبال راهکارهایی برای فروش بیشتر هستند، اما گاهی از فرصت تبلیغات موثر در بسترهای پربازده غفلت می کنند.

رپورتاژ آگهی/ فعالان کسب و کار اینترنتی پیوسته به دنبال راهکارهایی برای فروش بیشتر هستند، اما گاهی از فرصت تبلیغات موثر در بسترهای پربازده غفلت می کنند.

کمتر از دو دهه از دورانی می‌گذرد که والدین ما اصرار داشتند درس بخوانیم و دانشگاه برویم تا شاید با دکتر و مهندس شدن به موفقیت‌های خیال‌بافی شده آن‌ها برسیم. چه کسی فکرش را می‌کرد تنها با یک لپ‌تاپ و گوشی ساده بشود کسب ‌و کار اینترنتی راه انداخت. مشاغل امروزی آن‌قدر موفق می شوند که حتی از دکتر مهندسها هم درآمد بیشتری کسب می کنند.

پیش به سوی کسب و کار موفق با تبلیغات هوشمند

                                                                 معرفی کسب و کار

 همین‌طور که می‌بینید، فناوری و اینترنت زندگی را به سبک عجیبی تغییر داده است. بعد از شیوع کرونا به همه ثابت شد که مشاغل اینترنتی بیشترین فرصت درآمدزایی در شرایط بحرانی را داشتند. موقعیت درآمدزایی در این دوران حتی از خیلی از تجارت‌های کلان هم سلب شد. این روزها هر کسی که مهارت بازاریابی خوبی داشته باشد، با استفاده از شیوه‌های تبلیغات می‌تواند بدون دغدغه اجاره مغازه کسب ‌و کار اینترنتی و شخصی‌اش را راه‌اندازی کند. یا این‌که اگر در آشپزی سررشته‌ای دارد، بدون خرج و مخارج تجهیزات و اجاره رستوران فروش اینترنتی غذا یا آموزش آشپزی اینترنتی ترتیب دهد.

چرا باید تبلیغ کنیم؟

در وهله بعدی می‌رسیم به مسئله مهم‌تری که تبلیغات برای کسب و کار است. یادتان باشد از زمانی‌که کار اینترنتی را شروع می کنید،  هیچ‌ وقت گول این حرف‌ها را نخورید که همه مشتریان و شرکت‌ها ما را می‌شناسند، نیاز به تبلیغات نداریم یا این‌که ما بدون تبلیغات هم اوضاع کارمان خوب است. این جملات تنها می‌تواند شاهکارهای افراد سطحی‌نگر و غیر هدفمند باشد.

هنگامی‌که قدم در راه کسب ‌و کارهای اینترنتی می‌گذارید، دائماً باید درحال تکاپو در معرفی برای شناخته شدن کسب ‌و کارتان باشید. کسب و کار موفق بدون تبلیغات تقریباً محال است. شما نیاز به جایگاه‌هایی برای معرفی کسب‌وکار، نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید و مهم‌تر از همه برندسازی دارید. هنگامی‌که تصمیم می‌گیرید خودتان به‌تنهایی بار معرفی شغلتان به مخاطبان را به دوش بکشید، با تمام تلاش‌های بی‌وقفه نهایتاً تنها جامعه کوچکی از مخاطبان فضای مجازی را پوشش می‌دهید.

چرا تبلیغات کسب و کار مهم‌ترین اقدام است؟

استفاده از شیوه‌های بازاریابی تبلیغاتی باعث جذب بیشتر مشتری، ارتقا کسب و کار و افزایش فروش می‌شود. شما باید جایگاهی بیابید که از ویترین آن بتوانید به بهترین شکل فعالیت کسب وکارتان را توصیف کنید. احتمالاً شخصا تلاش‌های زیادی برای شناخته شدن کسب‌وکارتان در شبکه‌های مجازی انجام داده‌اید. اما باید بپذیرید که این فعالیت‌ها کافی نیست. اگر در مسیر رشد بیزینس تان جدی هستید، باید مطمئن شوید مشتریان بالقوه از نوع محصول و خدمات شما آگاهی دارند.

مزیت‌های تبلیغ چیست؟

هنگامی‌که تریبون معتبری در دنیای اینترنت برای معرفی کسب و کار انتخاب می‌کنید، به‌ مرور برندینگ اتفاق می‌افتد و نام برند شما در ذهن مخاطبان حک و ماندگار می‌شود. دلایل زیادی برای ضرورت تبلیغات وجود دارد.  با نگاهی کلی به آن‌ها قطعا دیدگاه‌تان در این زمینه کاملاً تغییر می‌کند.

 تأثیرات عمده تبلیغات و معرفی کسب و کار به شرح زیر است:

* به‌ مرور در میان رقبای اصلی جایگاهی برای خود پیدا می‌کنید

* مشتریان از محصولات، خدمات و ویژگی‌های برند آگاهی می‌یابند

* توسعه فروش و بازگشت سرمایه

* کسب اعتبار در میان طیف گسترده‌ای از مشاغل

پیش به سوی کسب و کار موفق با تبلیغات هوشمند

                                                                 کسب و کار اینترنتی

 چرا باید کسب‌ و کار خود را توصیف کنیم؟

تصور کنید مدت‌هاست محصولات و خدمات تان را در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های مجازی به نمایش گذاشته‌اید. اما تا زمانی‌که مشتریان دید کاملی به نحوه فعالیت‌ ها، کسب و کار و نوع تولید شما نداشته باشند، برای خرید به شما اعتماد نخواهند کرد. بنابراین لازم است با تبلیغات توصیفی به گونه‌ای فعالیت‌هایتان را ارائه دهید که در ذهن مخاطب ماندگار شود.

تبلیغات کسب ‌و کار در رایامگ

هنگامی‌که صحبت از جایگاه معتبر و اختصاصی برای برندسازی کسب و کار به میان می آید، مجله اینترنتی رایامگ مثال شاخصی از این محیط‌های استاندارد و مناسب برای معرفی کسب‌وکار است. در این وب‌سایت دانش محور می‌توانید با بهره بندی از بخش ویژه معرفی کسب ‌و کار خود در دسته‌بندی خاص، با توصیف مدل کارتان اولین گام‌ها برای برندسازی کسب‌وکار را بردارید.

صفحه اختصاصی معرفی کسب‌وکار به چه معناست؟

زمانی ‌که تصمیم می‌گیرید کسب‌وکارتان را معرفی کنید، صفحه‌ای اختصاصی در مجله اینترنتی رایامگ در دسته‌بندی کسب‌وکارها به شما اختصاص پیدا می‌کند. در این فضا قادر خواهید بود جزئیات کسب‌وکارتان را توضیح دهید. هرچه اطلاعات کامل‌تر و راه‌های ارتباطی گسترده‌تری داشته باشید دسترسی مخاطبان به شما راحت‌تر خواهد بود.

در ضمن می‌توانید آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، تلفن ثابت و همراه و از همه مهم‌تر آدرس وب‌سایت را در معرض نمایش مخاطبان قرار دهید. علاوه‌ بر این از سبک‌های دیگر تبلیغات مانند رپرتاژ آگهی، تبلیغات بنری و بک لینک در این فضا به نفع خود برای تبلیغات در گوگل به طور موازی استفاده کنید. درضمن برای تاثیرگذاری بیشتر اطلاعات وارد شده، ویدئوهای کوتاهی با محتوای تصویری معرفی کسب‌وکارتان در صفحه اختصاصی قرار دهید.

پیش به سوی کسب و کار موفق با تبلیغات هوشمند

                                                         تبلیغات کسب و کار در گوگل  

                           

رایا مگ ماهانه بالغ بر 100 هزار خواننده دارد و بستر بسیار مناسبی برای ایجاد آگاهی فراگیر کسب و کار و برندسازی برای شماست. کمتر جایی می توانید محیط کاربری متشکل از مشاغل مختلف بیابید که با هدف مشترک گرد هم آمده اند. در این فضا می توانید از مزیت های رقابتی کسب و کارتان استفاده کرده و ارزش افزوده ای برای محصولات و خدمات ارائه شده ایجاد کنید. از آنجایی که بسیاری از برندهای معتبر و موفق در این محیط کاربری حضور دارند، فرصتی در اختیار دارید تا از فعالیت های آنها آگاهی پیدا کنید. می توانید برای ارتقا تولیدات تان الگوبرداری کنید.

این روزها هزینه های تبلیغات به خصوص در پلتفرمی مانند اینستاگرام سرسام آور است. با چند بار تبلیغ دادن ناگزیر باید بخش زیادی از سرمایه هایتان را صرف کنید. علی رغم اینکه نمی توانید اطمینان داشته باشید جامعه هدف شما در میان کاربران اینستاگرام باشند. بنابراین هر فرصتی برای تبلیغات موثر و به صرفه شرایط ویژه ای برای سبقت گرفتن از رقبا را در اختیار شما قرار می دهد. بهره وری از این فرصت های ناب افزایش فروش و سود آوری بیشتر را به همراه دارد.

همانطور که اطلاع دارید روزانه هزاران نفر در صفحه گوگل در حال جستجو برای رسیدن به پاسخ سوالات و رفع نیازهایشان هستند. بنابراین هنگامی که معرفی کسب و کار شما به جامعه بزرگ گوگل وصل می شود ارتباط پیدا کردن با مخاطبان هدف خیلی ساده تر می شود. نتایج بزرگ تری دریافت خواهید کرد. در حال حاضر تبلیغات در بستر گوگل و یوتیوب یکی از بزرگترین موقعیتهای ارتباط با مشتریان بالقوه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار