کد خبر: 1095002
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام؛
رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عوارض جابه جایی ناوگان اتوبوس رانی اعزامی به مرز مهران از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش یافت تا تشویقی برای اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز مهران باشد.
عاطفه آزادپور

محمد حسنی رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روند کمبود اتوبوس در سطح استان به ویژه ایلام تا چهارشنبه هفته جاری برطرف خواهد شد.

وی افزود: علت این کمبود این است که با توجه به حذف روادید برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران به صورت کاروانی، تردد زیاد مسافران عراقی در ورود به کشور و شرایط هوایی گرم مرز مهران، اکثر ناوگان اتوبوس رانی استان ایلام در مرز مهران جهت جابه جایی مسافران اعزام شده‌اند.

رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: با رایزنی‌های لازم ناوگان اتوبوس رانی از سراسر کشور به مرز مهران جهت جابه جایی مسافران در بازگشت به کشور در حال انجام است.

حسنی گفت: عوارض جابه جایی ناوگان اتوبوس رانی اعزامی به مرز مهران از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش یافت تا تشویقی برای اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز مهران باشد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر