کد خبر: 1094672
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال خانگی در استان اردبیل 90 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یاسر عبدالهی در بازدید از طرح‌های اقتصادی در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری و توجه به اشتغال‌زایی در استان اردبیل از مهم‌ترین رویکردهایی است که دنبال می‌شود و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با تخصیص اعتبارات ویژه به سرمایه‌گذاران شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای دستیابی به خواسته‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار سال باشیم.

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها، اعتبارات ویژه برای سرمایه‌گذاران و اشتغال‌زایی از محل منابع بانکی در استان اردبیل از اهم مواردی است که در استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌کنیم و درصدد هستیم با تخصیص اعتبارات نسبت به اشتغال‌زایی در استان اقدامات ارزشمند و اساسی انجام داده و مشکلات و موانع را به حداقل برسانیم.

عبدالهی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در قبال تعهدات شغلی خود در استان عمل کنند که در این زمینه رصد و نظارت‌های لازم نیز انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان 89.5 میلیارد تومان برای پرداخت به متقاضیان مشاغل خانگی استان در نظر گرفته شده و با توجه به این که سال گذشته 47 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته بود امسال با افزایش 90 درصدی روبه‌رو هستیم.

عبدالهی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی در استان اردبیل جزو سیاست‌های مهم دستگاه‌های اجرایی باشد و در این زمینه باید نسبت به موضوع اشتغال و بازار کار و نیز کسب و کار تمهیدات لازم به عمل آید تا بتوانیم در مسائل مختلف استان اردبیل به اهداف خود برای توسعه اقتصاد استان جامه عمل بپوشانیم.

    وی تصریح کرد: هماهنگی و انسجام و نیز ایجاد زیرساخت‌های لازم و مناسب برای اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری برای تحقق رشد اقتصادی در استان امری لازم و ضروری است که با ایجاد فضای امن سرمایه گذاری در استان محقق خواهد شد و زمینه رشد اقتصادی نیز از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر