کد خبر: 1094003
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در راستای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف باید تکلیف گرایی سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، سالروز شهادت شهید چمران را گرامی داشت و گفت: ایشان شخصیتی علمی بودند که در معتبرترین دانشگاه دنیا فارغ التحصیل شدند، رفاه و آسایش زندگی برای او فراهم بود، اما حقیقت بندگی او را از آن دیار وادار به هجرت به مصر، لبنان و ایران می‌کند و در ایران در دایره اطاعت امام راحل قرار می‌گیرد و در دهلاویه به شهادت می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه تکلیف گرایی  باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد، افزود: در سایه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات، باید هر کاری که انجام می دهیم نگاه ما به آینده باشد.

وی خاطرنشان کرد: با خدمت به موقع و درست به مردم و بهره مندی از ظرفیت های استان در جهت رفع مشکلات در سایه توجه به رشد فرهنگی گذشته و کم کاری ها را جبران نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه سابقه شهرداری در خرم آباد به یک قرن می‌رسد، عنوان کرد: شهرداری در حوزه های مختلف فعالیت دارد و با گسترش خدمات و گسترش کمیت و کیفیت ارائه این خدمات به سمت آبادانی حرکت نمایی.

وی با اشاره به اینکه لرستان جز نخستین زیستگاه‌های بشری است، گفت: با گذشت تاریخ اتفاقاتی در مرکز استان رخ داد که به این مجموعه‌ها آسیب وارد شد و اگر همه ظرفیت‌ها را به عنوان یک مجموعه در نظر بگیریم و مدیریت واحدی بر آنها حاکم می‌شد، شاهد چنین وضعیتی نمی‌شدیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: شناسایی مشکلات، معضلات و آسیب‌های شهرداری و تلاش برای جستجوی راه حل مناسب برای رفع آنها، پرهیز از هر گونه نگرش و اقدام سیاسی، قومی و محلی در خدمت رسانی به مردم، توجه به سالم سازی و ارتقای سطح سلامت اداری در شهرداری‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه داشتن نگرش عادلانه و لازم در زمینه خدمت رسانی در محلات مختلف شهرها ضروری است، گفت: وضعیت شهر خرم آباد نیازمند تغییر و تحول است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار