کد خبر: 1093975
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
معاون اجرایی معاونت آموزش و تربیت فراجا:
معاون اجرایی معاونت آموزش و تربیت فراجا گفت: تیرماه امسال جشنواره سرباز ماهر، اشتغال و کارآفرینی در کشور به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی لقائی در آئین تحلیف و جشن سردوشی فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:  تیرماه امسال جشنواره سرباز ماهر ، اشتغال و کارآفرینی در کشور به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: اشتغال‌زایی جوانان پس از خدمت مقدس سربازی  نیز تفاهم‌نامه‌ای با سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منعقد شده و در این طرح سربازان وظیفه در طول خدمت با گذراندن دوره‌های مربوطه حداقل یک مهارت فنی  را فرا می‌گیرند تا زمینه اشتغال آنها پس از پایان خدمت فراهم شود.

معاون اجرایی معاونت آموزش و تربیت فراجا گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحقق تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح در دستور کار است و گواهینانه رسمی مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود که به همین منظور در تمامی مراکز آموزش انتظامی کشور آموزش‌های نظامی، انتظامی و مهارتی آموزش‌های دینی و بصیرتی در سرلوحه کار ناجا قرار گرفته است.

          لقائی تصریح کرد: مرکز آموزشی انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر جزو مراکز آموزشی نمونه کشور است که در این زمینه بر اساس مصوبه ستاد معاونت آموزشی و تربیت نیروی انتظامی کشور به زودی به ظرفیت فعلی پذیرش فراگیران در این مرکز یک گردان جدید اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای رفع مشکلات قضائی استان دست یافته و و با رفع مشکلات مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر