کد خبر: 1092860
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد: سند تک برگی ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل صادر شده و مقدمات صدور سند ۶۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نیز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر تقی زاده در مراسم اهدای اسناد زراعی صادر شده روستای یزن‌آباد شهرستان نمین با اشاره به وجود ۷۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در استان اردبیل گفت: امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی این استان در راستای تثبیت مالکیت و صدور اسناد مالکیت تک برگی این اراضی، برای رفع تداخل حدود ۶۰۰ هزار هکتار با مشاورین ذیصلاح قرارداد منعقد کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۳۷۵ هزار هکتار از این اراضی در کمیسیون رفع تداخلات استان مطرح و بیش از ۲۱۰ هزار هکتار از این اراضی زراعی تثبیت مالکیت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: قرارداد رفع تداخل و کاداستر بیش از ۴۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان نمین با مشاورین ذی‌صلاح منعقد شده و این شهرستان در زمینه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در سطح استان در رتبه نخست قرار دارد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۷۸۰ پرونده صدور سند مالکیت تک برگی اراضی کشاورزی به مساحت ۲ هزار هکتار تعامل و همکاری مسئولان و کارشناسان ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان نمین به نتیجه رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر