کد خبر: 1092176
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: هدف آمریکا و بیشتر دولت‌های جهان این است که می‌خواهند ایران در قدرت نباشد و قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی به این علت است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا و دولت‌های غربی اگر در برجام کارشکنی می کنند تا نتیجه نرسد به این علت است که می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران قدرتمند نباشد.

وی بیان کرد: برای دشمنان کشورمان، نظام اسلامی مهم است و فرقی نمی کند که دولت روحانی و یا رئیسی پای کار باشد.

وی اضافه کرد: شورای حکام هر توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران دارد باید بداند که مردم کشورمان با تبعیت از رهبری در برابر شیطنت آنان ایستادگی خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای آنان مخالفت با اسلام مهم است چراکه می دانند اگر جمهوری اسلامی قدرتمند باشد اسرائیل امنیت نخواهد داشت.

امام جمعه مراغه تصریح کرد: برای آنان، اسلامی که در حال حاضر در برخی از کشورها وجود دارد، خطرناک نیست چون برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی، امنیت اسرائیل را به خطر نمی‌اندازند و حتی با رژیم جعلی در ارتباط هستند.

آیت‌الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان سعی می کنند تا منافع آمریکا از جمله امنیت اسرائیل در منطقه تامین شود و از این رو سال‌هاست که جنگ بین عربستان و یمن را شاهد هستیم.مراغه

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر