کد خبر: 1092169
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تجربه و جوانی ویژگی بارز این فصل این تیم بوده و با بهره گیری از همین ویژگی، برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 اسماعیل تقی پور اظهار کرد: قبل از اینکه مسئولیت هدایت تیم را قبول کنم ۸۵ درصد کارها شامل جذب بازیکنان جدید و برنامه ریزی برای برپایی اردوی تدارکاتی انجام شده بود اما در کل تیم خوبی بسته شده و آماده مسابقات هستیم.

وی به اردو و تمرینات تیم در ورزقان اشاره کرد و گفت: حدود یک هفته در این شهرستان اردو زدیم و تمرینات خوبی برگزار کردیم و در حال حاضر در اردوی تبریز که جایگزین اردوی کیش شده حضور داریم و اعضای تیم به صورت شبانه‌روزی در اختیار باشگاه قرار دارند.

تقی پور به جذب بازیکنان ملی پوش نیز اشاره کرد و گفت: تیم بسیار خوبی داریم و از تجربه این بازیکنان در کنار انگیزه و انرژی بازیکنان جوان برای رسیدن به هدفمان استفاده می کنیم.

وی همچنین در مورد جذب بازیکن خارجی افزود: استفاده از بازیکنان خارجی در شرایط اقتصادی کنونی هزینه بسیار زیادی دارد اما اگر نیاز باشد به این موضوع نیز فکر می کنیم.

سرمربی مس سونگون با بیان اینکه انتظارات از این تیم پس از موفقیت‌های سال‌های اخیر بسیار بالا رفته و این کار را بسیار سخت کرده است، افزود: قول قهرمانی نمی‌دهم اما این نوید را به هواداران‌مان می‌دهم که با تمام توان برای کسب نتایج درخشان و در شان باشگاه مس سونگون و ورزش آذربایجان تلاش کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر