کد خبر: 1091880
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مشاور اجرایی ریاست دانشگاه، معاونین غذا و دارو، درمان، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، رییس دفتر حوزه ریاست دانشگاه و مدیر روابط عمومی با رئیس کل جدید دادگستری استان دیدار و گفتگو نمود.
عاطفه آزادپور
 در ابتدای این دیدار؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و تبریک انتصاب جناب آقای عمران علیمحمدی به عنوان رئیس کل دادگستری استان، از حمایت‌ها و پشتیبانی شایسته ایشان از حوزه سلامت تقدیر نمود و اظهار داشت: بواسطه همدلی، هم‌افزایی و همکاری ارزشمند مسئولان دستگاه قضا با دانشگاه علوم پزشکی، بسیاری از چالش‌ها و دغدغه‌ها در زمینه‌های مختلف حوزه سلامت رفع شده است.

 جاسم محمدی افزود: امنیت و سلامت، دو نعمتی هستند که در آموزه‌های دینی ما مسلمانان همواره مورد تاکید قرار گرفته اند که نشانگر جایگاه ویژه آنان در جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه دانشگاه علوم پزشکی، حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها و مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان و خدمات رسانی در این عرصه است و دادگستری هم در عرصه تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در سطح جامعه، نقش آفرینی می‌کند. این اشتراک در مسئله پیشگیری می‌تواند این دو دستگاه را بیش از پیش به هم نزدیکتر کند و با هم‌افزایی و تعامل، در جهت تحقق اهداف و برنامه‌ها و استفاده از توان و ظرفیت‌ها، گام‌های موثری بردارند.

 ایشان تصریح نمود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام به دلیل گستردگی رسالت و تکالیفی که در راستای حفظ سلامت جامعه دارد، در جهت کسب رضایتمندی عموم و تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه نیازمند حمایت و پشتیبانی سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها خصوصاً دادگستری استان است.

 وی ابراز داشت: همکاران ما در عرصه سلامت در ایام شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامت مردم و نجات جان بیماران ایثار و فداکاری نمودند که حاصل آن تقدیم ۶ شهید مدافع سلامت در این راه بوده است.

 دکتر محمدی ادامه داد: برای خدمت به مردم، هیچگاه احساس خستگی نخواهیم کرد و امیدواریم که با همدلی و همراهی و تعامل شایسته مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه قضا در استان، در راه خدمت مردم و تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت شاهد هم‌افزایی و همدلی و همراهی بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری استان باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به بیان ظرفیت‌ها و چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت در سطح استان اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات و چالش‌های دانشگاه علوم پزشکی، هزینه‌هایی است که در ردیف‌های اعتباری اختصاص یافته به دانشگاه از سوی وزارت بهداشت قرار ندارند و مجبوریم از سایر اعتبارات و منابع مالی برای رفع چالش‌ها و نیازمندی‌ها در این عرصه بهره گیریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآورشد: رئیس کل محترم دادگستری استان از افراد صالح، شایسته، منصف و خدمتگزار است که در سطح جامعه به نیکنامی شهرت دارد و امیدواریم که در عرصه رفع مشکلات و چالش‌ها و دغدغه‌های حوزه سلامت، از توان و ظرفیت مدیریتی و شخصیتی ایشان بهره‌مند باشیم.

 در ادامه نیز مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و تبریک انتصاب جناب آقای دکتر علیمحمدی به عنوان رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: آشنایی جناب آقای علیمحمدی به مسائل و موضوعات استان و پشتکار و مسئولیت‌پذیری و احساس دلسوزی ایشان نسبت به مسائل استانی شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، یکی از ارگان‌هایی است که با تمام آحاد جامعه سروکار دارد و جامعه هدف آن تمام مردم استان می‌باشند.

 وی افزود: گستردگی سطح خدمات و تکالیف و رسالت دانشگاه علوم پزشکی، رضایتمندی در این عرصه را دشوار می‌کند، اما خوشبختانه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه سلامت در این راستا به شایستگی تلاش می‌نمایند تا بتوانند خدمات دهی مطلوب و رضایت‌بخشی به جامعه ارائه شود.

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد که ان‌شاءالله رئیس کل محترم دادگستری استان؛ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی را در راستای رفع چالش‌های حوزه سلامت و تحقق برنامه‌ها و جلب هرچه بیشتر رضایتمندی جامعه یاری نمایند.

 در ادامه نیز رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و خیرمقدم به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ ضمن تاکید بر اهمیت مقوله سلامت در عرصه جامعه، از تلاش‌ها و زحمات و ایثار و فداکاری مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در عرصه خدمت به مردم به ویژه مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمود.

 عمران علیمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی از اقدامات دستگاه قضا در سطح استان در جهت تسهیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه و تکریم ارباب رجوع پرداخت و گفت: نقطه مشترک دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی، مسئله پیشگیری است. دانشگاه در عرصه سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها و چالش‌های حوزه سلامت تلاش می‌کند و دادگستری هم برای پیشگیری از وقوع جرم و... اهتمام دارد که این مسئله باید به نقطه عطفی برای ارتقاء سطح همکاری‌ها و هم افزایی‌ها و همدلی بین دو دستگاه تبدیل گردد.

گفتنی است که در ادامه این دیدار؛ معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی، ضمن تبریک انتصاب جناب آقای دکتر عمران علیمحمدی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان و آرزوی موفقیت برای ایشان؛ به تشریح مطالب و نکاتی در خصوص مسائل و موضوعات حوزه کاری خود و راهکار‌هایی در جهت ارتقاء سطح همکاری‌ها و هم‌افزایی بین دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری استان پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر