کد خبر: 1090745
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف بیش از ۱۹ تن و ۲۵۸ کیلوگرم ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در عجب شیر خبر داد.

سردار "حسین عبدی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق عجب شیر در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با شیوه های پلیسی نسبت به شناسائی محل های دپو اقدام کرده و پس از اطمینان احتکار کالا، با هماهنگی قضایی و به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت، به انبارهای مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبارها هفت تن و ۶۰۰کیلوگرم برنج، سه تن و ۸۹۰ کیلوگرم قندوشکر، سه تن و ۹۶۲ بسته ماکارونی، سه تن و ۲۹۶ عدد انواع مواد شوینده، ۵۱۰ کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه پنج نفر محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار "حسین عبدی" در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکارکالا و سرمایه های ملی خاطرنشان کرد: پدیده احتکار و قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر