کد خبر: 1089921
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل گفت: خرمشهر یادآور حماسه دفاع مقدس بوده و آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه استان اظهار کرد: خرمشهر یادآور حماسه دفاع مقدسی بوده و آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است که وضعیت نوینی را در نظام جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تحولات خاورمیانه رقم زد.

وی شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا را یادآور شد و گفت: دفاع مقدس تنها جنگ تحمیل شده بر کشور ما طی ۲۰۰ سال گذشته بود که دشمن نتوانست طی آن یک وجب از خاک ایران را اشغال کند و این در حالی است که از ۲۰۰ سال گذشته تا کنون در هر جنگی که به کشورمان تحمیل شد، بخشی از خاک ایران به دست دشمنان افتاده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بیان کرد: فتح خرمشهر به دلیل اهمیتی که در دفاع مقدس مردم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح این مرز و بوم دارد، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران محسوب می‌شود.

سردار محمدی با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش و تفاله‌های گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایت کارانه خود خواهند رسید، تاکید کرد: شهادت سردار خدایی عزم پاسداران انقلاب برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و مقابله با دشمنان ملت ایران را مستحکم‌تر می‌سازد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است و ما برای این جنگ آماده ایم و با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب جواب کوبنده ای برای سیاست‌های کثیف رژیم صهیونیستی داریم زیرا آنها این بازی را شروع کردند و ما تمام کننده این بازی خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر