کد خبر: 1088687
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل:
مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: از اجرای طرح فرهنگی «دختران حاج قاسم سلیمانی» ویژه گروه سنی نوجوان و جوان در مدارس اردبیل با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سارا حقی به اجرای طرح فرهنگی «دختران حاج قاسم سلیمانی» ویژه گروه سنی نوجوان و جوان اشاره کرد و اظهار کرد: با هدف تحقق شعار «پرورش مقدم بر آموزش و یا آموزش و پرورش»، سازمان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی طرح فرهنگی، تربیتی «دختران حاج قاسم سلیمانی» را در مدارس هدف اجرا می‌کند.

وی گفت: مدارس هدف این طرح در مرحله اول، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت است که پس از اجرای موفق و دریافت بازخورد مناسب، در مرحله دوم عموم مدارس استان اردبیل زیر پوشش طرح «دختران حاج قاسم سلیمانی» قرار خواهند گرفت تا به نتیجه اصلی طرح که تعلیم و تربیت ایرانی، اسلامی دانش آموزان مدارس است، دست یابیم.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، در رابطه با اهمیت این طرح گفت: رسالت اصلی رویداد «دختران حاج قاسم سلیمانی» در قالب طرحی به همت بخش بانوان مدارس صدرا صورت پذیرفته که سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی و مسئول اجرایی این طرح تعداد قریب به ۲۰۰ دانش آموز را توسط مربیان طرح امین و دبیران پرورشی آموزش داده و مطالب و سرفصل‌های مدنظر را به دختران نوجوان و جوان ارائه کرده است.

هویت بخشی به نوجوانان اولویت اصلی ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی

حقی به برگزاری دوره تربیت مربی رویداد دختران «حاج قاسم سلیمانی» ویژه دانش آموزان مدرسه صدرای اردبیل اشاره کرد و گفت: سعی داریم تا با معرفی این طرح، بارقه‌ی امید را در دل دغدغه‌مندان فرهنگی استان و فراتر از آن در سطح کشور روشن نگاه داریم.

وی در رابطه با ویژگی‌های این طرح تصریح کرد: از ویژگی‌های مهم این طرح آن است که برای فارغ‌التحصیلان طراحی‌شده است، که شاید نوجوان در این دوره به‌نوعی در مرحله تغییر هویت خود از جنبه‌های گوناگون بوده و هویت دانش آموزی خود را از دست‌داده است و این بحران هویت تهدیدی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی تبدیل به فرصت شود.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و سوغات اردبیل در اردوی مشهد مقدس

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به عناوین برنامه‌های دوره تربیت مربی رویداد دختران «حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: دختران نوجوان و جوان در اقدامی فرهنگی طراح عملیات فرهنگی، گروه‌های دوستانه تشکیل داده و وارد آدرس ttps://form.rahiyanekosar.ir/view.php?id=۲۲۷۸۰۹۷ شده و موارد خواسته شده را تکمیل کرده و می‌توانند در برنامه‌های کارگاه بوم، عملیات حرم، کارگاه‌های آموزشی و نیز ارائه‌ها و جمع بندی مطالب دوره شرکت کردند.

وی به برنامه‌های اختصاصی دانش آموزان اعزامی از استان اردبیل به این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: برپایی غرفه محصولات فرهنگی و سوغاتی اردبیل از جمله عسل سبلان و حلوای سیاه، محصولات فرهنگی و دلنوشته‌های ادبی، بسته‌های آموزشی احکام سه دقیقه و نیز برگزاری طرح «مرام مهدوی» در راستای اجرای «کمک مومنانه» و توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان از برنامه‌های منحصربه‌فرد استان اردبیل در اردوی مشهد مقدس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر