کد خبر: 1087921
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل:
دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل گفت: ۳۴۰ عنوان کتاب از زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان اردبیل چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا حسن‌زاده در جلسه هماهنگی‌های کنگره ملی شهدای استان اردبیل اظهار داشت: ساختمان کنگره ملی شهدای استان اردبیل همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد و در این زمینه برگزیدگان فراخوان نشان‌واره این کنگره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: کنگره شهدا یک اقدام فرهنگی و جهادی بسیار عظیم است و در این زمینه باید همگان همچون مسئولان و مردم در برگزاری باشکوه این یادواره و کنگره مهم مشارکت داشته باشند، کنگره‌ای که برای بزرگداشت یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل ادامه داد: 20 کمیته برای ستاد کنگره ملی بزرگداشت شهدای والامقام تشکیل یافته که دستگاه‌های اجرایی دبیران این ستاد هستند و در این زمینه فعالیت ستاد کنگره ملی شهدای استان در شهرستان‌ها آغاز شده و در شهرستان ها نیز 13 کمیته تشکیل یافته است.

    حسن‌زاده اظهار کرد: کمیته فرهنگی و هنری این ستاد با اولویت طراحی نشان‌واره کنگره فعالیت خود را آغاز می‌شود و در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل احکام مسئولین ستاد کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل به آنها اعطا شد.

وی افزود: 340 عنوان کتاب از زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان چاپ و منتشر می‌شود که جزو مهم‌ترین برنامه‌های کنگره است و بزرگ ترین برکت این کنگره نیز جمع‌آوری آثار و خاطرات و

زندگی نامه شهداست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر