کد خبر: 1087441
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
امام جمعه تبریز :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به عملکرد خوب دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته، گفت: مردم بین شرایط کنونی و قبل از دولت تفاوت‌ قائل هستند اما انتظارات آنها از دولت انقلابی و جهادی به حق بالاست که نیازمند سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی است.

سید محمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، افزود: توفیق در واردات واکسن، مهار اوج‌گیری کرونا، پرداخت بدون تأخیر حقوق و مزایای کارکنان و موفقیت در دیپلماسی منطقه‌ای و بین‌المللی و رساندن میزان صادرات نفت به یک و نیم میلیون بشکه از جمله خدمات دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته است.

وی با اشاره به تجارت خارجی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت و پرداخت بدهی‌های خارجی، ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال استقراض از بانک مرکزی نرفته و تا حدود زیادی هم تحریم‌ها را دور زده و در مذاکرات رفع تحریم فعالانه وارد شده، در جهت اصلاح بودجه و نظام بانکی و بهبود فضای کسب و کار تلاش کرده است.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اعتراضات مردم نسبت به گرانی آرد ادامه داد: دولت باید قبل از انجام چنین تغییری با کارخانه ها و تشکل‌های مربوطه جلسات کارشناسی تشکیل می‌داد تا مردم در مورد مدل کار و جبران آن توجیه می‌شدند؛ باید با مردم صحبت و بسته‌های حمایتی در مورد مشکلات موجود را پیش‌بینی کرد.

وی با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت ماکارونی نیز گفت: تخلف چند کارخانه ماکارونی در روزهای اخیر با عدم عرضه به بازار، صادرات ماکارونی با آرد یارانه‌ای و فروش آرد یارانه‌ای به نرخ آزاد توسط دلالان، نرسیدن یارانه‌های گندم و آرد به سفره‌های مردم و قاچاق آنها، شکاف زیاد قیمتی با دیگر کشورها و عدم افزایش قیمت‌ها با وجود رشد قیمت‌های جهانی را از جمله دلایل افزایش قیمت برشمرد.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به شرایط مهم اخلاق در مسوولان و مدیران، گفت: اکثر مشکلاتی که برای مدیران ایجاد می شود به دلیل وجود اطرافیان ریا کارف مبالغه گو و سخن چین است که باید مراقب این افراد باشند.

وی با بیان اینکه این میزها و سمت ها به هیچ کس وفا نکرده، ادامه داد: یکی از صفات بد در مدیر کبر، غرور و خودپسندی است، بهترین مدیر فردی است که هرچه مسولیتش ارتقا یابد تواضعش نیز بیشتر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر