کد خبر: 1087435
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار میانه با اشاره به فعالیت ۲۸۵ گروه جهادی در این شهرستان و رتبه دوم استان آذربایجان شرقی بعد از تبریز در این زمینه گفت: حاصل فعالیت گروه های جهادی محرومیت زدایی در نقاط محروم و کمک به دولت مردمی است.

فرید قشلاقی  در گردهمایی بسیجیان شهرستان به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت ادغام بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی اضافه کرد: رهبر انقلاب با این ابتکار قدمی بزرگ در راستای کار جهادی برداشتند تا از هر گونه خلاء در بحث امور جهادی جلوگیری کنند.

وی با گرامیداشت این روز بزرگ اظهار کرد: فردی که در عرصه جهاد و خدمت رسانی ورود می کند به یقین عاشق است که اگر عشق نباشد سنگینی کار جهادی برای فرد قابل تحمل نخواهد بود.

قشلاقی ایمان را محور حرکت مسئولین بویژه حرکت جهادگران خواند و گفت: اگر عشق به جهادگران قدرت حرکت می دهد ایمان به حرکت آنها جهت می دهد و باید تصریح کرد؛ قدرت جهادی همراه با عشق منجر به خدمت رسانی خالصانه و صادقانه به مردم می شود.

معاون سیاسی؛ اجتماعی فرمانداری میانه حرکت بدون بصیرت را بی معنی خواند و افزود: نیروهای جهادگر بسیجی تنها با عملکرد خود مردم را به اسلام دعوت می کنند تا آنها در پناه اسلام خود را در امنیت کامل ببینند.

وی با بیان اینکه تامین هر چه‌ بیشتر رفاه؛ آسایش و امنیت برای مردم سبب تحکیم پایگاه اجتماعی؛ سیاسی نظام اسلامی می شود، اضافه کرد: شانی بالاتر از خدمت رسانی به مردم برای مسئول نظام اسلامی نبوده و امروز می‌خواهیم جایگاه مردم را در نظام تحکیم کنیم که این امر نیازمند کار جهادی و میدانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر