کد خبر: 1087349
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گردان‌های سپاه و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از امروز در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در این مراسم که در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام راحل است که همیشه در صحنه و میدان‌های جهاد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه کشور در بحران‌های گسترده و عمیق با همت و یاری نیروهای بسیجی در همه برهه‌ها نجات یافته است، افزود: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر با انواع نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه است، تصریح کرد: پادزهر تمامی توطئه‌های استکبار جهانی حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در آحاد ملت ایران است که ما امروز این روحیه را در جوانان، نوجوانان و مردمان انقلابی شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در دوران تحریم که کشور با انواع مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، دشمن در صدد است تا در اندیشه، افکار و روحیه ملت ما رسوخ کند اما مقاومت مردم ایران در ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی نشان داد که هیچ توطئه‌ای بر همت این مردم کارساز نیست و ملت ایران پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند.

محمدی اصل شروع رزمایش جهادگران فاطمی به همت بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان را یادآور شد و افزود: هفت الی ۱۷ اردیبهشت ماه همزمان با دهه مبارک بسیج سازندگی، این رزمایش در اردبیل آغاز شده و نیروهای بسیجی و گردان‌های جهادی در آن حضور خواهند یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۶۰۰ نفر از بسیجیان جهادگر استان اردبیل در این رزمایش حضور دارند و به مدت ۲۰ روز اردوهای جهادی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: بسیج و سپاه در ایام کرونا در ۲ سال اخیر نشان داد هنوز هم با همان روحیه در کنار مردم قرار دارد و علاوه بر آن در ساخت بیمارستان، راهسازی، جاده‌سازی و امدادرسانی در مواقع بحران برای روستاییان در خط مقدم قرار دارد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف بسیج، دانش‌آموزان، زنان و مردان، روحانیون بسیجی و… برگزار شد، با فرمان فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) آغاز رزمایش اعلام و به مدت ۲۰ روز جهادگران استان اردبیل در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی حضوری بسیجی‌وار خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر