کد خبر: 1087344
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 450 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ پاسدار مهدی رجب‌زاده در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: مراسم عطرافشانی مزار شهدا در آرامستان بهشت فاطمه زهرا(س) انجام شد و با آرمان‌های شهدای والامقام کشورمان تجدید میثاق کردیم و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتیم.

وی با اشاره به اجرای 450 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا در تمام سطح استان اجرا شود و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای تحقق اهداف مورد نظر باشیم چرا که اهمیت به اجرای این برنامه‌ها در طول هفته باید با نهایت دقت و حساسیت باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های این هفته در استان اردبیل انجام یافته بود و هم‌اکنون نیز با اقدامات به عمل آمده انتطار می‌رود شرایط خوبی در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر فراهم شود تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود موفق عمل کنیم.

رجب‌زاده با اشاره به تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام نیز تصریح کرد: درصدد هستیم زمینه را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل کنیم و این مهم را به نسل‌های آینده انتقال دهیم چرا که هر چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقام کشورمان هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس بزرگمردی و ایثار را در جامعه برجای گذاشتند.

وی بیان کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما در راستای خدمت‌رسانی به مردم با جدیت در حال انجام است و درصدد هستیم با اقدامات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر