کد خبر: 1086626
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس روز اعلام حمایت مسلمانان جهان از جریان مقاومت اسلامی و ابراز انزجار و نفرت از کفر و ظلم و استکبار جهانی است.

علی علیزاده  در جمع مردم راهپیمایی کنندگان روز قدس بابیان اینکه روز قدس از یادگارهای گران‌قدر امام خمینی(ره) است، افزود: امروز مردم مسلمان اقصی نقاط جهان با دهان روزه و در اوج وحدت، به ندای امام راحل(ره) لبیک گفته و در حمایت عملی از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین شعار اقدس لنا سر دادند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل، این غده سرطانی ۷۰ سال است که دست به ظلم و جنایت می‌زند و مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین را به خاک و خون می‌کشد، لذا ملت‌های مسلمان جهان وظیفه‌ دارند تا از این مردم حمایت کنند.

وی گفت: در طول تاریخ دیده نشده است که ملت کشوری را از آن بیرون کنند و این در فلسطین اتفاق افتاده است و از اهداف شوم آنها پاک کردن فلسطین از روی نقشه زمین است که در اینجا ارزش امام خمینی ره مشخص می‌شود که نامگذاری روز قدس تمام توجه دنیا و مسلمان جهان را به آن معطوف کرد.

وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأکید کرد: این راهپیمایی روز حماسه ملت ایران بود که با حضورشان قدرت و اقتدار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام یافته در دو سال گذشته افزود: کشور در دو سال گذشته با توجه به شرایط تحریم ها در بدترین حالت اقتصادی بود.

وی ادامه داد: در این مدت با اینکه دولت درگیر کرونا و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود بود، در یک سال گذشته اندازه ۶ سال بیمارستان کار شد و به بهره برداری رسید.

وی از دیگر مطالبات و پیگیری های مردم شهرستان به تکمیل پایاب سد قلعه چای اشاره کرد و افزود: به رغم گذشت چند سال از  ساخت سد قلعه چای هنوز پایاب سد مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

علیزاده افزود : امسال نزدیک به ۲۵ میلیارد به پایاب سد قلعه چای تخصیص داده شد.

وی همچنین از پیگیری و تکمیل دیوار ساحلی روستای قوزلوجه که در اثر سیل تخریب شده بود، خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر