کد خبر: 1086625
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: برخی از کشورهای مسلمان از صهیونیست‌ها استقبال می کنند و در یک میز با آنان گفت‌وگو و به نام مسلمانان به آرمان مردم فلسطین خیانت می‌کنند.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: با وجود اینکه برخی از کشورهای مسلمان خواسته‌های اسرائیل را تامین می‌کنند اما در مقابل در بیش از یکصد کشور جهان امروز راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای اروپایی، آمریکا و حتی با حضور مسیحیان و یهودیان مخالف رژیم اشغالگر صهیونیست برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم مومن و روزه‌دار مراغه امروز پس از ۲ سال به علت ویروس کرونا به صورت جمعی اعم از کودکان، جوانان و زن و مرد با حصور گسترده حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وی با بیان‌ اینکه اقتدار جریان مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود، اضافه کرد: متاسفانه جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و با وجود این مردم مظلوم فلسطین با دست‌های خالی در مقابل آنان ایستادگی می کنند.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: صهیونیستی ها چندین سال است که قبله نخست مسلمانان را اشغال کردند و نه تنها مسلمانان، بلکه مسیحیان و یهودیان واقعی را می‌خواهند از میان بردارند.

آیت‌الله پورمحمدی تصریح کرد: امیدواریم با اتحاد و انسجام مردم فلسطین رژیم جعلی اسرائیل نابود شود و مردم مسلمان برای این منظور مقاومت می‌کنند و ایستادگی همچنان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر