کد خبر: 1084076
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خبرداد:
ششمین جلسه هم اندیشی مسئولان کمیته های برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی  سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست، که با حضور مسئولان کمیته های برگزاری کنگره و رئیس سازمان بسیج عشایری کشور برگزار شد، از آمادگی استان برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰هزار شهید عشایری به میزبانی شهرکرد خبر داد.

سردار علی محمد اکبری با بیان اینکه ۲۴ استان از سراسر کشور در این کنگره حضور خواهند داشت، افزود: آمادگی میزبانی از این برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

سردار اکبری، کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور را کاری ارزشمند، بزرگ و ماندگار عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه تحولی بزرگ را برای استان ما به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)  افزود: همه مؤسسات، نهادها و دستگاه‌ها باید برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه تلاش کنند.

وی، با بیان اینکه کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدا عشایری تشکیل شده است، گفت: مکان برگزاری در فضای باز پیش بینی شده است.

سردار اکبری با بیان اینکه برای برگزاری این برنامه به ظرفیت کل استان نیاز است، اظهار کرد: مسئولین کمیته‌ها باید سریع‌تر کار میدانی را آغاز کنند.

مسئول بسیج جامعه عشایری کشور هم با اشاره به ظرفیت های خوب استان برای برگزاری این کنگره گفت: شب نخست برنامه شب شعر شهدا و شب دوم یادواره شهدا مدافع حرم عشایری اجرا می شود تا به استقبال شب اصلی کنگره برویم.

سرهنگ سعیدی افزود: این کنگره به شکل رزمی، نمایشی و فرهنگی، ارزش های عشایر و شهدا عشایری را ترویج خواهد کرد.

وی گفت: در راستای برگزاری این کنگره اقدامات محرومیت زدایی و هزاران خدمت دیگر به اجرا در می آید.

معاون سیاسی استاندار هم در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از زحمات شما عزیزان به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهایتا نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین آحاد جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

آقای حسین میرزایی افزود: ان شاءالله کنگره ای برگزار گردد درشان شهدا و همگی در محضر شهدای عزیز در روزی که روز واحسرتاست روسفید باشیم و از همراهی جمع حاضر فرماندهی سپاه، بسیج عشایری کشور و همراهی خوب مردم استان تقدیر می کنم.

در پایان این جلسه از بارکد پویش صدقه به نیابت از شهدای جامعه عشایری رونمایی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) استان چهارمحال و بختیاری در این راستا گفت: در پایان کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری، هرمقدار صدقاتی از طریق این بارکد جمع آوری شده برای رفع نیاز خانواده های نیازمند در مناطق عشایری هزینه خواهد شد.

محمدی همچنین گفت: از اکنون تا پایان کنگره ؛ طرح اطعام مهدوی، بهشت علی، سرپناه(احداث 400واحد مسکونی برای مددجویان با همکاری بسیج سازندگی استان)،طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه و تأمین 320 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اجرا می شود.

مسئولان کمیته های برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش بسیج؛ این کنگره 29 اردیبهشت 1401 در میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به مدت سه شبانه روز برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر