کد خبر: 1082346
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی، فرهنگ را پایه و اساس خواند و گفت: همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی برای کمک به رشد فرهنگ جامعه در زمینه های مختلف ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام«سیدعلی حسینی»، امروز(24اسفند)، در دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ که در بیت امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: از ابتدای ورود به بروجرد، به مشکلات عمده شهرستان توجه داشته و تا جایی که امکان داشته در حل آن ها تلاش کرده ام.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نمازجمعه بروجرد، فعال و پویا است، بیان کرد: عمده مسائل مهم و مشکلات شهرستان در نمازجمعه مطرح و پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات ایجاد قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید، راه اندازی موقت درمانگاه زرینکوب برای بیماران کرونایی، گسترش پایگاه های تزریق واکسن کرونا، تلاش برای حل اختلاف میان نمایندگان مجلس، تلاش برای حذف نهار و شام در مجالس تحریم، نظارت بر بازار، پیگیری جهت تکمیل مصلای نمازجمعه و راه اندازی صوت شهری بوده است.

حجت الاسلام حسینی فرهنگ را پایه و اساس عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی در زمینه های مختلف نیازمند برنامه ریزی، تعامل و همکاری نهادهای فرهنگی و اجرایی است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار