کد خبر: 1081639
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
نماينده ولي فقيه در استان سمنان :
نماينده ولي فقيه در استان سمنان در سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان گفت: رسالت شبکه تربيتي صالحين تربيت و هدايت جامعه است.
زین العابدین داودی

حجت الاسلام مرتضي مطيعي نماينده ولي فقيه در استان سمنان در سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان که با حضور ائمه جمعه استان و فرماندهان نواحي سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و جمعي از استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد با اشاره به نقش موثر استادياران در هدايت جامعه گفت: وظیفه ذاتی استادیاران و ائمه جمعه جهاد تبیین است و انبياء و ائمه معصومین (ع) نيز رسالت تبیین را بر عهده داشتند.
وي تصريح کرد:هدایت به معنای عمومی برای همه است اما هدایت پاداشی مخصوص متقین و مومنین است و هدایت که تربیت از آن ناشی می شود یک مسئله زیر بنایی است و در شبکه تربیتی باید بدنبال مومنین و متقین باشیم .
‌نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه تصریح کرد:اگر حقایق و واقعيات را به درستی تبیین نکنیم دشمن تاریخ را تحریف خواهد کرد‌ و
رسالت تبیین باید در جامعه نهادینه شود و از مرحله گفتمانی به مرحله اجرا تبدیل شود و تبیین امری روشن است و نباید به حواشی پرداخت و توجه به متن و کار اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد‌.
وي اظهار داشت:شبکه تربیتی صالحین باید در تولید محتوا با استفاده از زبان هنر در عرصه جهاد تبیین وارد میدان شود و حضرت زینب کبری(س) بهترین الگوی جهادتبیین است که با استفاده از شیوه های هنرمندانه تبیین،  دشمنان را شکست داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار