کد خبر: 1079793
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
سپاه مراغه در راستای لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه، توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان واقعی و آسیب‌دیدگان از کرونا را آغاز کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه در آیین افتتاح این رزمایش افزود: هریک از این بسته‌ها شامل دو عدد مرغ، یک بطری روغن، یک بسته ماکارونی، یک عدد رب، یک بسته عدس و یک بسته لوبیاست.

سرهنگ «سعید رشیدی» ارزش هریک از این بسته‌های معیشتی که توسط گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود را حداقل ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در مجموع با هماهنگی سپاه عاشورا ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای تامین این بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

به گفته وی امسال چندین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، همدلی و مواسات با موفقیت در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شده است که در آخرین مورد از آنها همزمان با هفته بسیج سه‌هزار بسته بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

سپاه مراغه طی هفته بسیج امسال نیز سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان واقعی توزیع کردفرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: با تمام توان در راستای لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری و خدمات‌رسانی به مردم به عنوان سربازان ایران اسلامی تلاش می‌کنیم و تا زمانی که این ویروس منحسوس جامعه را گرفتار کرده است، در کنار مردم خواهیم بود.

سرهنگ رشیدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان وارد چهل‌وسومین سالگرد پیروزی خود شد و روزهای باشکوهی را طی دهه فجر امسال در این شهرستان سپری کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر