کد خبر: 1079535
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ۲۹ بهمن روز شکرگزاری مردم تبریز است چون این روز ثمردهی و استمرار انقلاب اسلامی ایران را موجب شده تا انقلاب به پیروزی منتهی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: ۲۹ بهمن مردم تبریز نه فقط موجب استمرار مبارزه بر علیه طاغوت شد بلکه سرمشق سایر شهرهای ایران شد تا بزرگداشت های چهلم شهدا را موجب شوند و در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.
وی با بیان اینکه تبریز و حرکت ۲۹ بهمن یک نقطه آغاز این وحدت ملی بود، افزود: از دیگر امتیازات تبریزی ها ارادت به اهل بیت علیه السلام است و همواره پرچم اهل بیت را بر فراز قله دلهایشان و حب آل علی را در قلب هایشان دارند.
وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: از عمق دل از مقام معظم رهبری که به صورت مجازی با مردم تبریز دیدار کردند و از بیانات ارزشمندشان همگی بهره مند شدیم تشکر می کنم.
حجت الاسلام آل هاشم اعلام کرد: رهبرا با تو عهد می بندیم اگر جان خود را هم از دست بدهیم بر سر عهدمان با ولایت باقی بمانیم.
وی همچنین ادامه داد: ۲۹ بهمن فراموش شدنی نیست چون این روز روز بیداری مردم آذربایجان است و اگر این حرکت نبود استمرار انقلاب با مشکل مواجه می شد اما با با حمایت شهید محراب حضرت آیت الله قاضی طباطبایی و مردم انقلابی تبریز ۲۹ بهمن نقش خود را ایفا کرد.
وی همچنین با اشاره به نقش بازاریان، طلاب و دانشگاهیان در قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز یادآور شد: نقش بازاریان به خصوص در این جریان فراموش شدنی نیست و در کنار دانشگاهیان نقش عمده ای را ایفا کردند.

 

ایران پای توافقی را امضا می‌کند که تضمین محور بوده و قابل راستی آزمایی باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به روند مذاکرات وین و طرح این پرسش که صهیونیست‌ها در وین چه می خواهند؛ اظهار کرد: مذاکرات وین با فراز و فرودهایی ادامه دارد و همه بر یک نکته تفاهم دارند که ایران با یک بسته پیشنهادی آمده و پای توافقی را امضا می‌کند که تضمین محور بوده و قابل راستی آزمایی باشد.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: البته حضور صهیونیست ها در وین حکایت از سناریوی جدیدی دارد که جهت امتیازگیری بیشتر از ایران متصور است.
وی یادآور شد: اما آمریکا، سه کشور اروپایی و به خصوص رژیم درمانده صهیونیستی باید بدانند که بازی های آنها با تغییر مهره و تغییر سناریو، سودی برایشان نخواهد داشت.
امام جمعه تبریز گفت: قطعی نمایی توافق برای ایجاد در نرمش ایران و همچنین جهت شوک وارد کردن به مذاکرات یا قطع مذاکره از یک طرف و جنگ های سایبری از طرف دیگر بازی نخ نمایی است که ایران دست آنها را خوانده و بر این اساس بدانند هرگز به شرایط سال قبل از ۱۳۹۲ بر نخواهیم گشت.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به ضرورت مبارزه با انحرافات، تاکید کرد: مبارزه با فساد جهاد همه جانبه است.
وی همچنین با گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از افرادی که در تولید داخلی، مصرف تولید داخلی، رونق تولید، سرمایه گذاری و اشتغال تلاش می کنند قدردانی کرد و گفت: این افراد در رونق اقتصادی کشور نقش اصلی را دارند.
امام جمعه تبریز همچنین با تسلیت فوت دکتر جبارزاده استاندار اسبق آذربایجان شرقی از خدمات وی تجلیل و یاد و خاطره اش را گرامی داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر