کد خبر: 1076495
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
امام جمعه هشترود:
امام جمعه هشترود با اشاره به اینکه دولت با شعار انقلابی‌گری وارد میدان شده، گفت: در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال باید به اصول وحدت‌آفرینی، امیدافزائی و ترویج روحیه انقلابی بیش از پیش توجه شود.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این شهرستان افزود: به ویژه در ادارات باید ترویج روحیه انقلابی‌گری جدی گرفته شود تا مردم بتوانند روز به روز از خدمات مطلوب‌تر بهره مند شوند. 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم از طریق دستاویز قرار دادن مسائل دینی و ضربه زدن به وحدت اسلامی و سیاسی هستند، اضافه کرد: در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر امسال باید تحکیم وحدت بین آحاد جامعه از طریق برنامه‌های فرهنگی خلاقانه دنبال شود.

حجت‌الاسلام جعفریان تصریح کرد: اصل سوم در برنامه‌های دهه فجر نیز مربوط به امیدآفرینی و ایجاد روحیه امید در بین آحاد جامعه است که باید در این دهه به آنها بیش از پیش توجه گردد.

امام جمعه هشترود یادآور شد: دولت جدید با شعار انقلابی‌گری وارد میدان شده است و به این امر نیز افتخار می کند اما باید از این فرصت به بهترین نحو در جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر