کد خبر: 1074590
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
آغاز رزمایش مؤمنانه در سراسر اردبیل؛
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهیه و توزیع ۳۲ هزار بسته غذایی به همت خیرین و سپاه استان در مناطق مختلف این استان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم نمادین توزیع بسته‌های غذایی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه که همزمان با ۸ استان کشور در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و در شرایط کرونایی سعی می‌کنیم تا با تهیه و توزیع این بسته‌های غذایی بتوانیم یاریگر نیازمندان باشیم.

وی تصریح کرد: در این روزها که سراسر کشورمان با حال و هوای ایثار و شهادت و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام رنگ و روح معنوی به خود گرفته، مجموعه سپاه و بسیج استان نیز تلاش می‌کند تا با همراهی خیرین و نهادهای غیردولتی زمینه تهیه و توزیع بسته‌های غذایی را در جای جای استان اردبیل فراهم کند.

وی گفت: در آستانه ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتیم که به همین مناسبت و در یک امر خداپسندانه سعی شده تا اوایل بهمن ماه سال آینده کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در بین اقشار مستضعف و نیازمند که شناسایی شده توزیع و در اختیار آنها قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از سلحشوری‌ها و روحیه ایثار فرزندان این مرز و بوم همچنان در واهمه و هراس هستند که نشانه‌هایی از این ترس و بیمناکی را می‌توان در ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه ۹۸ اعلام کرد.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز وظیفه صیانت از این خون‌های ارزشمند و متعالی را داریم و انتظار می‌رود روز به روز به برکت خون شهدا عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و اعتلای آن رقم بخورد.

وی اضافه کرد: در سنگر دفاع از این دستاوردهای عظیم و پیام بی‌نظیر شهدا ما مسئولیت خطیری را بر عهده داریم و باید با فهم عمیق از این شرایط حساس جلوی توطئه دشمن را در عرصه‌های مختلف گرفته و زمینه حرکت بی‌نظیر را در حوزه‌های مختلف به ویژه دستیابی به علوم و فنون جدید فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر