کد خبر: 1073675
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: هم افزایی و تعامل دهیاران و شوراهای اسلامی با بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاها نقش به سزایی ایفا می کند.

حجت الله سروری،  در دیدار با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چوان سفلی از توابع مراغه با بیان اینکه دهیاران و شواراهای اسلامی به‌ عنوان نهادهای مردمی نقش سازنده‌ای در فرهنگ عمومی و توسعه و آبادانی شهرها به ویژه روستاها ایفا می‌کنند، افزود: این نهادهای مردمی می توانند با هدف تحقق توسعه پایدار، فضای تعامل و انسجام را در روستاها فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه دهیاری‌ها در پیشرفت، رونق اقتصادی و افزایش توانایی‌های اقتصادی روستاها، اظهار داشت: دهیاران باید با مطالعه و شناخت دقیق ظرفیت های موجود در جهت شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح روستاها گام بردارند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اهداف بنیاد مسکن و دهیاری در یک راستاست، گفت: بنیاد مسکن با توجه به توان تخصصی کارشناسان خود همواره در جهت همسویی و مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی روستاها تلاش کرده و بهره گیری بهینه از منابع ملی و استانی را در دستور کار قرار داده است.

سروری، اظهار امیدواری کرد، بنیاد مسکن با تعامل و هم افزایی دهیاران و شوراها اسلامی در روستاها بتواند گام های مهمی در جهت پیشرفت و توسعه روستاها بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر