کد خبر: 1072262
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
نماینده مجلس خبرگان:
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه در کشور کمبود پرستار وجود دارد و بار این کمبود به دوش پرستاران شاغل گذاشته می‌شود؛ گفت: باید کمبود پرستار جبران و حقوق عادلانه‌ای به آنها پرداخت شود.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی  در آیین تجلیل از پرستاران نمونه این شهرستان با بیان اینکه پرستاران ما در ۲ سال اخیر خوش درخشیده‌اند، اظهار داشت: نقش پرستاران و پزشکان دلسوز کشورمان در تقویت روحیه بیماران حتی از اطرافیان و خانواده افراد بستری نیز تاثیرگذارتر است.

وی با تاکید بر اینکه عبادت تنها در نماز و روزه خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: خدمت به بیماران و رفتار مناسب با آنان نیز عبادت محسوب می‌شود. 

وی پرستاران را انسان‌هایی ایثارگر خواند و اظهار داشت: ۷۶ پرستار کشور طی دوران شیوع کرونا شهید شدند و در مواردی برخی از آنان به دلیل حجم بالای کار در بیمارستان و حفط سلامت خانواده خود بیش از ۴۰ روز به خانه نرفتند.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: پرستاران نه تنها مراقبت از جسم بیماران را عهده‌دار هستند بلکه در تقویت روحی و مراقبت از روان آنان نیز نقش اساسی ایفا می‌کنند.

پرستاران ما از حضرت زینب(س) الگو گرفتند

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این آیین بیان کرد: پرستاران ما نقش حضرت زینب(س) در کربلا و روز عاشورا را طی دوران شیوع کرونا ایفا کردند و امروز باید مورد توجه قرار گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر