کد خبر: 1071705
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
فرماندار شهرستان بستان آباد اعلام کرد: به برکت نظام اسلامی عملیات گازرسانی به همه روستاهای شهرستان انجام شده است و تا دهه فجر امسال این شهرستان جزو شهرستانهای سبز کشور خواهد بود.

یداله اللهیاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به خدمات نظام اسلامی در عرصه های مختلف در طول ۴۳ سال گذشته گفت: تبیین دستاوردها و خدمات انجام گرفته برای عموم مردم و در تریبون های مختلف ضروری است.
فرماندار بستان آباد همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص پیوست فرهنگی در همه تصمیمات و اقدامات دولت، از همه ادارات خواست به وظایف و تکالیف خود در حوزه فرهنگ عمل کنند.
حجت الاسلام غفاری امام جمعه بستان آباد نیز در این جلسه با اشاره به تلاشهای دولت برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات گفت: دستاوردهای دولت در مدت کوتاه نشان داد که مشکلات حل شدنی است و باید فرهنگ نمی شود و نمیتوانیم را از جامعه ریشه کن کنیم.
وی همچنین با تجلیل از مقام شامخ سردار شهید سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی نیز در مسیراستکبارستیزی و اعتلای توحید و وحدت بین مسلمانان نقش به سزایی داشت و یاد و نام این شهید بزرگوار باید همیشه  در جامعه حاکم باشد.
وی بصیرت و ولایتمداری را رمز عزت و اقتدار کشور برشمرد ودگفت: حوادث و فتنه های مختلف تاریخ انقلاب، به خوبی نشان می دهد که نقش ولایت پذیری و بصیرت مردم در گذر از همه این فتنه ها برجسته و ممتاز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر