کد خبر: 1069571
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
از طریق سامانه سامد بعنوان مركز ارتباطات مردم با مسئولين ؛
مهندس اميني مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از طريق مركز سامد، با تلاشگران عرصه توليد و صنعت استان گفتگو كرد.
فاطمه گرجی

به گزارش جوان آنلاین مازندران ، روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، ياسر اميني بمنظور پاسخ به مراجعين برخط بخش توليد و صنعت، در مركز ارتباطات مردمي استان حضور يافت و جهادگران عرصه توليد با تماس برخط، مستقيماً با وي صحبت نموده و به ارائه معضلات حوزه خود پرداختند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: برقراري ارتباط از طريق مركز ارتباطات مردمي و بمنظور اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي، در جهت ايجاد فضاي بهينه براي برقراري ارتباطات لازمه ميان متصديان امور و مردم، بر اساس محور عدالت، پاسخگويي مناسب به درخواستهاي مراجعين، كاستن مراجعات حضوري و ممانعت از اتلاف وقت و هزينه، در راستاي اجراي حقوق شهروندي و فرصت مساوي براي همه آحاد جامعه ايجاد مي گردد.

گفتني است، در گفتگوي تلفني با اميني مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران، بعضي از صنعتگران و توليدكنندگان ضمن تقدير از تلاشها و فعاليتهاي خوب و بهينه شركت شهركهاي صنعتي در جهت فراهم نمودن زمينه اجرايي شعار سال مبني بر توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها، بر تداوم اين فعاليت تأكيد كردند.

لازم به توضيح است، سامانه سامد بعنوان مركز ارتباطات مردم با مسئولين، با شماره تماس 111 در استانداري مازندران مستقر بوده و مراجعين با اين شماره و بصورت برخط، موضوعات و پيشنهادات خود را بطور مستقيم با مسئولين دستگاههاي اجرايي استان در ميان مي گذارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر