کد خبر: 1069340
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
منابع کویتی امروز اعلام کردند که دادستانی کل این کشور ۱۸ فرد را در ارتباط با اقدام ادعایی تأمین مالی جنبش حزب‌الله لبنان بازداشت کرده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: در ادامه سیاست فشار عربستان و متحدان منطقه‌ای‌اش بر لبنان و حزب‌الله، منابع کویتی، امروز پنجشنبه، اعلام کردند که دادستانی کل این کشور ۱۸ فرد را در ارتباط با اقدام ادعایی تأمین مالی جنبش حزب‌الله لبنان بازداشت کرده است.

بر اساس این گزارش، دادستانی کل کویت دستور بازداشت ۱۸ فرد مذکور را به مدت ۲۱ روز صادر کرده و آن‌ها را برای انجام تحقیقات به زندان مرکزی این کشور فرستاده است. احتمال می‌رود این افراد با توجه به مدت زمان قانونی بازداشت، امروز، در برابر قاضی حاضر شوند.

این روزنامه هویت این افراد ادعایی را فاش نکرده است.

روز دوشنبه نیز برخی رسانه‌های کویتی خبر دادند که دولت کویت حواله‌های مالی بنگاه‌های خیریه این کشور به لبنان را متوقف کرده است. وزارت خارجه کویت، لبنان را در لیست سیاه کشور‌هایی قرار داده که حواله کمک‌های خیریه به آن ممنوع است. وزارت خارجه کویت به نهاد‌های خیریه این کشور اعلام کرد که هرگونه حواله بنگاه‌های خیریه به مقصد بیروت تا اطلاع ثانوی و تا زمان ثبات سیاسی و مالی در لبنان متوقف شده است.

رسانه‌های کویتی اعلام کردند که دولت کویت نگران است که فروپاشی اقتصادی لبنان موجب از دست رفتن این اموال خیریه شود.

پیش از این منابع خبری از دستور دولت کویت برای دشوار ساختن صدور روادید برای شهروندان کویت خبر داده بودند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار