کد خبر: 1069188
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه گفت: سه هزار مورد برنامه در قالب ۶۰۰ عنوان همزمان با هفته بسیج در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در آستانه گرامیداشت هفته بسیج در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده سه هزار مورد برنامه در قالب 600 عنوان همزمان با هفته بسیج در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هفته گرامیداشت بسیج از روز شنبه 29 آبان ماه با شعار «بسیج پاره تن مردم» نام‌گذاری شده که برنامه‌های مختلفی در استان اجرا خواهد شد و به همین منظور برنامه‌های مختلفی اعم از بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال و آزادی، بسیج سبک زندگی و بسیج معنویت و اخلاق روزهای هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد که به همین منظور 23 طرح اقتصاد مقاومتی و پروژه عام‌المنفعه با اعتبار 230 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان از جمله مسکن محرومان، طرح آبرسانی به نقاط محروم، پل، غسالخانه و طرح‌های اشتغالزایی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

محمدی‌اصل تصریح کرد: بسیج به عنوان خدمتگزار بی‌منت همیشه در کنار مردم است و به همین منظور طرح‌های مختلفی همچون اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه با جدیت و تأثیرگذاری بالا در استان اردبیل در حال اجراست و اقدامات خوبی در ایام کرونایی توسط بسیج و سپاه انجام یافته است.

وی بیان کرد: در این مدت 9 مرکز مقابله با کرونا توسط بسیج و سپاه راه‌اندازی شده و به مردم ارائه خدمات کرده و در راستای مبارزه با کم‌آبی نیز در مناطق روستایی و عشایری نهضت آبرسانی راه‌اندازی شده و به 300 روستای استان آبرسانی شده است.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از اهم برنامه‌هایی که طی هفته بسیج برگزار می‌شود می‌توان به جشنواره جهادگران علم و فناوری، ، ویزیت رایگان آحاد مردم در درمانگاه‌های وابسته به سپاه، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی و تکریم از خانواده های شهدای مدافع سلامت، آزادسازی زندانیان و جرایم غیرعمد مالی اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر