کد خبر: 1068290
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: الگوی بازگشایی مدارس در مقطع اول متوسطه و دوره ابتدایی ابلاغ شده و آماده اجرای این الگو در بازگشایی حضوری مدارس هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲ روز اخیر تحصیل دانش‌آموزان در مقطع دوم متوسطه به شکل حضوری آغاز شده و تلاش بر این است تا دانش‌آموزان در ۲۴۰ مدرسه دوره دوم متوسطه و ۱۹۰ هنرستان تحصیل خود را به شکل حضوری انجام دهند.

وی تصریح کرد: الگوی بازگشایی مدارس به شکل حضوری در مقطع متوسطه اول و ابتدایی نیز به ادارات آموزش و پرورش استان و مدارس ابلاغ شده تا با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از اول آذرماه به شکل کامل تحصیل حضوری دانش‌آموزان را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضرورت همکاری اولیای دانش‌آموزان را در اجرایی شدن این پروژه یادآور شد و گفت: کمیته سلامت‌محور در همه مدارس با مشارکت مدیران، مربیان و نماینده اولیای دانش‌آموزان تشکیل شده تا با بررسی و سنجش تمامی امکانات و زیرساخت‌ها دانش‌آموزان از اول آذرماه به صورت حضوری بتوانند تحصیل خود را ادامه دهند.

ناصری افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با ارائه الگوی بازگشایی مدارس در هر سه مقطع ۲۵۳ هزار دانش‌آموز استان بتوانند در پایه‌های مختلف تحصیل حضوری داشته و امتحانات نیم سال اول نیز در مدارس به شکل حضوری برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کلاس‌های درس با نوبت‌بندی دانش‌آموزان، معلمان در مبانی درسی تدریس حضوری را انجام خواهند داد و برای گروه دوم نیز امکان ارائه الگوی درسی در روز بعد فراهم می‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گندزدایی مدارس، استفاده از ماسک و همچنین تدارک سایر امکانات بهداشتی را از الزامات بازگشایی مدارس اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم در آذرماه با همراهی اولیا، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران بهترین شرایط را برای فعالیت حضوری دانش‌آموزان در سطح استان شاهد باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر