کد خبر: 1068024
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
فرمانده سپاه استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امنیت کامل و پایدار در مرزهای شمالغرب ایران برقرار است که اگر احدی حتی فکر توطئه علیه ایران را در سر داشته باشد، با مقاومت ملت شهیدپرور ایران روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال مبدا رزمندگان و شهدای عاشورایی در دفاع از کشور است که در این زمینه 500 شهید توسط مردم این شهرستان تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی شده و ذخیره فرهنگی و معنوی برای مردم منطقه است.

وی بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان بارها پیروزی را برای ملت به ارمغان آورده و امروز ثمره شجاعت آنان، امنیت کنونی است که نشانه‌های بارز آن شهید برزگر، شهید بالازاده و خلبانان شهید ذاکر و جدی است که برای دفاع از مال و ناموس و کیان کشور از جان و مال خود گذشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و هجمه آن‌ها به عنوان اولویت اساسی است که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

محمدی‌اصل تصریح کرد: زانو زدن آمریکایی‌ها در خلیج فارس توسط سربازان دلاور ایران اسلامی، درسی بزرگ برای آمریکای غارتگر بود که بار دیگر خفت و خواری خود را رقم زد و ماهیت تروریستی و تجاوز آشکار این کشور صهیونیست برای ملت‌های جهانی نمایان شد.

وی اظهار کرد: دشمنان ایران در مرزهای آذربایجان و سایر مناطق کشور و بیرون از مرزها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و اگر احدی حتی فکر حمله به کشور و توطئه علیه نظام مقدس ایران اسلامی را در سر داشته باشد، با مقاومت ملت شهیدپرور ایران روبه‌رو خواهد شد و بی‌شک دشمنان و استکبار جهانی آرزوی دستیابی به یک ذره از خاک ایران را به گور خواهند برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر