کد خبر: 1065936
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
" تازه های انتشار "
رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «بازی و هم بازی» توسط این انتشارات و با هدف بهره‌گیری بهتر والدین و مربیان از بازی و اسباب‌بازی در مسیر تربیت کودکان منتشر شد.

به گزارش جوان انلاین اصفهان،به  نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌اله بابایی اظهار داشت: سبک زندگی از جمله موضوعاتی است که در دهه 90 توجه ویژه به آن شد و رهبر انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید و در ادامه نیز در بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان محوری اساسی مطرح شد.

وی افزود: به اعتقاد کارشناسان، مصرف کالا و محصولات فرهنگی در روزگار فعلی، تأثیر گسترده‌ای بر سبک زندگی انسان دارد و باید برای آن برنامه ریزی ویژه ای داشت.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در این کتاب سعی شده تعدادی از بازی‌های فرهنگی که به‌طور معمول در جامعه رواج داشته و نیاز به تبیین بیشتری دارد در محورهای معرفی بازی، ارزش‌های بازی و روش بازی بازگویی شود.

وی افزود: در این کتاب 167 نوع بازی و اسباب‌بازی معرفی شده و مشخصات کلی بازی‌ها، اهداف، آموزش‌ها و روش هر بازی نیز به‌تفکیک آمده است تا والدین و مربیان ویژگی بازی‌ها را به‌درستی بشناسند.

چاپ نخست کتاب «بازی و هم بازی» تألیف حمید گلچی، مریم امینی و سمیه قطبی در 320 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 65،000 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار