کد خبر: 1065791
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۳۴۶ هزار و ۸۶۵ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۵ هزار و ۴۰۰ نفر جان خود را از دست دادند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۴۱ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۷۵۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۱۵۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۱۸ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۶۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۷ هزار و ۹۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۵ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۵۳۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۴۴ هزار و ۵۴۶ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۴ هزار و ۲۸۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۸۱ هزار و ۳۱۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵ هزار و ۷۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۴۶۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۳ هزار و ۳۲۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۱۶۵، ۷ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۶۸۷، ۷ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۲۷۷، ۷ میلیون و ۸۹ هزار و ۵۲ و ۵ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۸۱۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۵۵۱ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۳۸۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۵ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۵۹۵، ۳۳ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۳۱ و ۲۰ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۹۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا ۲۶ مهر ۱۴۰۰ +جدول
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار