کد خبر: 1065079
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: باند سارقان تلفن همراه در شهرهای غرب استان تهران، به همت ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.

 

 


سرهنگ علی کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باند ۳ نفره سارقان تلفن همراه شهروندان در شهرهای غرب استان تهران، با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.
وی با تشریح جزئیات عملیات دستگیری این سارقان، گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ و افزایش شکایت‌ها مبنی بر سرقت تلفن همراه مردم، اکیپی از ماموران زبده پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، شناسایی و دستگیری این سارقان را در دستور کار خود قرار داده و پس از انجام اقدامات فنی پلیسی و جمع بندی اطاعات بدست آمده از شاکیان پرونده، عملیات دستگیری این افراد آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با سرنخ‌های به دست آمده، سارقان که از اتباع غیر مجاز بودند و به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت در نقاط مختلف اسلامشهر و شهرهای همجوار اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک عملیات غافل‌گیر کننده، این سارقان در کمین ماموران نیروی انتظامی افتاده و دستگیر شدند.
کارخانه با قدردانی از همکاری شهروندان با ماموران نیروی انتظامی، تاکید کرد: با دستگیری این ۲ سارق و انجام اقدامات فنی پلیسی و  مواجهه حضوری با مال باختگان، با اعمال مجرمانه خود اعتراف و یک نفر مالخر را که در یکی از مناطق شهر تهران مستقر بود را معرفی کردند.
وی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر و اخذ احکام قضایی، فرد مالخر در یک عملیات غافل‌گیر کننده شناسایی و دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه در نقاط مختلف شهرهای غرب تهران اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف اموال مسروقه و شناسایی دیگر مال‌باختگان ادامه دارد.
کارخانه تصریح کرد: با توجه به اینکه پرونده این سارقان در اداره آگاهی شهرستان اسلامشهر در حال رسیدگی است، شهروندان و افرادی که در طی چند ماه اخیر مورد زورگیری و موبایل قاپی قرار گرفته‌اند، می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مراتب شکایت خود را اعلام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر