کد خبر: 1064844
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسئولیت امروز جامعه در گرو ترویج فرهنگ شهداست، نباید اجازه دهیم که حقانیت جنگ و انقلاب تحریف شود، چرا که هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در جمع  بسیجیان و فرماندهان پایگاه مقاومت سرعین و دیدار با خانواده شهید ضرغام مختاری در سرعین اظهار داشت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای والامقام، به عنوان اولویت‌های اساسی است که در این زمینه باید تمام سعی و اهتمام خود را به کار بگیریم.

وی بیان کرد: پایگاه‌های بسیج به عنوان پایگاه خدمت بی‌منت مردمی هستند که تلاش‌های این قشر نیز شایسته تقدیر و قدردانی است که بی‌هیچ ادعایی برای ادامه مسیر شهدا آماده هستند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه می‌کنند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

‌فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: تلاش مدافعان سلامت نیز به عنوان کسانی که همچون شهدا هیچگونه ترسی از حضور دشمن نداشته‌اند بسیار حائز اهمیت و شایسته تقدیر است که عملکرد خوبی در طول بازه زمانی کرونا و طرح واکسیناسیون دارند و لحظه‌ای مردم را تنها نمی‌گذارند.

وی دوران دفاع مقدس را دوران امتحان سخت ملت ایران دانست و افزود: در این امتحان توده‌های مردم پیروز شدند  امروز ما باید مبلغ خوبی برای دین، راه امام(ره) و انقلاب باشیم و از حقیقت دین و انقلاب کوتاه نیاییم، چرا که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

محمدی‌اصل ادامه داد: مسئولیت امروز جامعه در گرو ترویج فرهنگ شهداست، نباید اجازه دهیم که حقانیت جنگ و انقلاب تحریف شود، چرا که هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را برای ما مشق کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر