کد خبر: 1064429
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: سیاست اعزام ورزشکاران شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی به مسابقات جهانی، متفاوت از مسابقات جهانی ورزشکاران کارگر است و گزینه انتخابی برای ورزشکاران اعزامی وجود ندارد.
جواد رمضی اظهار کرد: فلسفه اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی شرکت‌ها متفاوت از مسابقات جهانی ورزش کارگران است و مدیران شرکت‌ها برای حمایت از کارگران خود در حوزه ورزش و ایجاد انگیزه در آنها، در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: مسابقات جهانی ورزش کارگری خاص کارگران است و برای اعزام ورزشکاران کارگر به این چنین تورنمنت‌هایی حتما باید مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شود تا بهترین‌ها شناسایی و عازم مسابقات جهانی شوند، اما در مسابقات ورزشی جهانی شرکت ها، چون فدراسیون در اعزام کارگران شرکت‌ها دخیل نیست، کارفرما و مدیران شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند که چه کسانی را عازم این مسابقات کنند؛ بنابراین امکان دارد ورزشکارانی به این مسابقات اعزام شوند که مدال آور و نخبه نباشد.

رمضی در پاسخ به این پرسش که ضرورت حضور مدیران شرکت‌ها در مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها چیست، گفت: مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها فرصت خوبی را برای مدیران شرکت‌ها جهت تبادل نظر برای مباحث تجاری و اقتصادی ایجاد می‌کند تا مدیران و کارفرمایان در کنار رقابت ورزشکاران کارگر خود بتوانند در زمینه مباحث اقتصادی نیز فعالیت کنند و از این طریق تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش داشته باشند.

وی گفت: همان طور که در مسابقات جهانی ورزش کارگران کادر فنی و سرپرست همراه ورزشکاران در مسابقات حضور پیدا می‌کنند در مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها نیز حضور مدیران و کارفرمایان در کنار ورزشکاران کارگر نه تنها سبب افزایش انگیزه آن‌ها برای رقابت بهتر و کسب مدال می‌شود، بلکه شرایطی را فراهم می‌کند تا مدیران شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش تمایل بیشتری از خود نشان دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات جهانی تنها شرکت‌هایی مجوز حضور در مسابقات را داشتند که در عرصه ورزش کارگری فعال و نسبت به سال‌های گذشته جزو واحد‌های صنفی فعال و موثر بوده اند؛ بنابراین گزینه انتخابی برای ورزشکاران اعزامی شرکت‌ها به مسابقات جهانی نداشتیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار